کلیه مطالب وبلاگ

برندهای لوازم خانگی

بررسی برندهای لوازم خانگی و معایب و مزایای آن ها

بهترین برندهای لوازم خانگی
بهترین برندهای لوازم خانگی

امروزه بسیاری از مشتریان قبل از خرید لوازم خانگی در مورد برندهایی که محصول مورد نظر آن ها را عرضه می کند، تحقیق و پرس و جو می کنند تا بتوانند با مقایسه برندهای مختلف داخلی و خارجی بهترین انتخاب را انجام دهند و در نهایت از خرید خود راضی باشند. معمولا علاوه بر برندهای داخلی بسیاری از برندهای معروف ژاپنی، کره ای و آلمانی در بازار های جهانی توانسته اند با تولیدات خود بازار را به دست گیرند. در این نوشته سعی داریم شما عزیزان را با چند برند لوازم خانگی آشنا کنیم و معایب و مزایای آن ها را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اسنوا

اسنوا شرکت ایرانی تولید کننده لوازم برقی و خانگی است و جزء برندهای لوازم خانگی ایرانی محسوب می شود. تمامی محصولات این برند مطابق با استاندارد های داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است و تمامی محصولات آن علاوه بر ایران، در بازار های خاورمیانه طرفداران بسیار دارد. تولیدات این برند شامل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و … است. این برند محبوب ایرانی در طراحی ظاهری و کیفیت وسایل خود تمامی استانداردها را رعایت کرده اما متاسفانه به دلیل پایین بودن کیفیت بعضی از برندهای ایرانی و عدم فرهنگ سازی مناسب تمایل به خرید از برند ای ایرانی به نسبت دیگر برندها پایین است. این در صورتی است که محصولات برند اسنوا با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود و دارای گارانتی معتبر است. انتخاب این برند برای خانواده های ایرانی با توجه به هزینه ها، مقرون به صرفه است و با کیفیت عالی که دارد، باعث رضایت مشتری می شود.

سامسونگ

از معروفترین برندهای لوازم خانگی سامسونگ است. شرکت سامسونگ مدت هاست در جهت تولید محصولات خانگی فعالیت می کند. امروزه محصولات ارائه شده به بازار توسط سامسونگ طرفداران زیادی دارد و این برند از تکنولوژی های جدید در محصولات خود استفاده می کند. در حال حاضر یخچال های سامسونگ از سیستم و امکاناتspace max وtwin cooling plus برخوردار است. قدرت موتور و امکانات یخچال ها را طبق خواست و سلیقه مشتریان خود طراحی و اجرا می کند. از معایب آن می توان به عدم تنوع در شکل ظاهری یخچال ها اشاره کرد. این برند از پیشگامان تولید ماشین های لباسشویی است. از مزایای این شرکت برای تولید ماشین لباسشوی می توان به قابلیت های اکوبابل و تولید حباب و کف در دیگ برای شستشو بهتر اشاره کرد. همچنین در حین شستشو می توانید لباس های دیگر را توسط درب دوم به لباس های قبلی اضافه کنید. از معایب این وسیله می توان به صدا و لرزش زیاد، نداشتن قابلیت بخارشوی دور موتور و خشک کن با درصد پایین اشاره کرد.

ال جی

یکی دیگر از برندهای لوازم خانگی در کشور کره جنوبی، شرکت ال جی است و رقیب سرسخت شرکت سامسونگ می باشد. از ویژگی های جدید ایجاد شده در یخچال های ال جی می توان به خاصیت door-in-door اشاره کرد که با توجه به این ویژگی میزان هدر رفت سرمای داخل یخچال را کاهش می دهد. اما در بعضی از مدل های آن قابلیتی برای نگه داری از میوه های مختلف در طولانی مدت وجود ندارد. تقریبا می توان نوع کیفیت یخچال های سامسونگ و ال جی را با یخچال های تولید ایران در یک رده دانست. این برند در تولید ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. از مزایای آن می توان به قابلیت بخارشویی، سنسور های تشخیص وزن، عیب یابی هوشمند و … اشاره کرد. یکی از معایب ماشین های لباسشویی ال جی صدا و لرزش زیاد در هنگام شستن لباس ها است. البته در بعضی از جدید ترین تولیدات این برندها تفاوت های اندکی برای رضایت مشتریان وجود دارد. ال جی و سامسونگ به نسبت دیگر شرکت های خارجی قیمت مناسب تری دارند اما باز هم در مقابل لوازم خانگی ایرانی قیمت آن ها زیاد تر است.

بوش

بوش یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در آلمان می باشد. بوش از برندهای لوازم خانگی  آلمانی است. یخچال های این شرکت با استفاده از تکنولوژی های موجود در اروپا تولید می شود و طبق جدید ترین متدهای روز طراحی و ساخته می شود از مهم ترین ویژگی های این برند می توان به داشتن سینی چند منظوره flex shelf اشاره کرد علاوه بر این داشتن سنسور های قدرتمند و سیستم انجماد سریع، سیستم سوپرکول و سیستم تامین رطوبت برای نواحی خشک اشاره کرد. اما در بیشتر مدل های یخچال این برند نارضایتی برای وجود بوی نامطبوع در یخچال وجود دارد. تمامی محصولات این شرکت دارای گرید A+++ هستند. این برند در تولید ماشین لباسشویی نیز پیشگام است از مزایای آن می توان به شستشوی سریع، شستشوی لباس های ابریشمی و الیاف پشم، عملکرد بالا و سنسورهای ویژه خشک کن اشاره کرد. بوش نسبت به برندهای داخلی و کره ای قیمت بالاتری دارد و خرید از آن برای بیشتر مردم صرفه اقتصادی ندارد.

هیتاچی

یکی از قدیمی ترین شرکت های ژاپن است و شعباتی در اروپا و امریکا دارد. یخچال های این شرکت دارای فیلتر نانو تیتانیوم جهت برطرف کردن بوی مواد غذایی در یخچال و صفحه نمایشگر هوشمند هستند، اما در برخی از مدل های آن سنسور حرارتی و سیستم نوسانگیر برق دارای مشکل است. بیشتر مشتریان برای تعمیرات محصولات این برند با مشکل روبرو هستند. برندهای لوازم خانگی  ژاپنی از دیر باز جزء با کیفت ها بوده اند.

کنوود

کنوود نیز یکی از برندهای لوازم خانگی ژاپنی است. سال هاست کنوود جای خود را در بازار های خاورمیانه و غرب آسیا باز کرده است. از مزایای کنوود برای تولید یخچال می توان به داشتن طراحی زیبا، قفسه های نشکن، خنک کننده جریان هوا اشاره کرد. در بعضی از محصولات کنوود کنترل لمسی دستگاه دچار مشکل است. این برند بیشتر برای لوازم برقی سبک پیشنهاد می شود.

تمامی برندهای نام برده شده علاوه بر تولید یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و لوازم خانگی سبک را نیز تولید می کنند. اما نکته مهم در این باره این است که این شرکت ها علاوه بر اعتبار و معروفیتی که دارند، معایب زیادی هم دارند. البته به علت وجود نداشتن نمایندگی ها و یا محدودیت واردات، در اکثر مواقع خدمات پس از فروش و گارانتی ها به خوبی ایرادات و معایب را پشتیبانی نمی کنند.

شاید بهتر باشد به جای انتخاب محصولات خارجی و معروف، محصولات ایرانی با همان کیفیت را تهیه کنید. برندهای ایرانی با داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی، تضمینی برای کالای خریداری شده ی شماست.

برتینو

برند برتینو که برند نسبتا جدید ولی یکی از باکیفیت ترین برند های لوازم خانگی محسوب می شود، شامل کالاهایی مثل یخچال فریزر، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد. قطعات اصلی یخچالهای برتینو ساخت کره جنوبی بوده و همان ورقی است که در یخچالهای الجی استفاده می شود. کمپرسور یا همان موتور یخچال نیز از تولیدات شرکت هایتک است که برای سامسونگ موتور یخچال تولید می کند. اجاق گازهای برتینو با اجاق گاز های ایتالیایی فرق چندانی ندارد و هزینه بسیار کمتری بابت خرید آن نسبت به مشابه ایتالیایی آن می پردازید. برند برتینو خوب تواسنه است در کوتاه مدت بین مشتریان جا باز کند و با ارائه خدمات پس از فروش عالی ، رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد.

تینو سرویس
تینو سرویس
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا