راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

راهنمای خرید لوازم برقی سبک جهیزیه – آسان جهاز

راهنمای خرید لوازم برقی سبک جهیزیه

زمانی که می خواهیم لوازم آشپزخانه را خرید می کنیم، باید علاوه بر لوازم برقی بزرگ مثل گاز، یخچال، ماشین لباس شویی و …، به وسایل کوچک تر و کاربردی تر آشپزخانه نیز فکر کنیم. این وسایل مثل یک دستیار برای ما عمل می کنند و اغلب برای کارهای مختلف روزانه و حتی پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین منظور برای خرید آن ها باید به اندازه کافی دقت کنیم و سعی کنیم وسایلی را انتخاب کنیم که بسیار کاربردی باشند و پس از مدتی در گوشه آشپزخانه ی ما خاک نخورند و بدون استفاده نباشند. در این نوشته سعی داریم تا یک راهنمای کامل و کارآمد برای راهنمای خرید لوازم برقی سبک جهیزیه به شما ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.راهنمای خرید لوازم برقی سبک جهیزیه راهنمای خرید لوازم برقی سبک جهیزیه

راهنمای خرید چرخ گوشت جهیزیه

برای خرید چرخ گوشت باید به موارد زیر دقت کنید.

قدرت دستگاه: یکی از مهم ترین ویژگی های چرخ گوشت جهیزیه عروس داشتن توان و قدرت دستگاه چرخ گوشت است. هر چه توان دستگاه بیشتر باشد، چرخ گوشت می تواند در مدت زمان کمتر گوشت را چرخ کند.

ظرفیت دستگاه: این ظرفیت بیانگر ظرفیت خروجی گوشت چرخ کن است. در حال حاضر ظرفیت خروجی 5/1 گیلوگرم در دقیقه، بهترین ظرفیت برای یک دستگاه گوشت چرخ کن خانگی است.

جنس تیغه های دستگاه: یکی از قسمت های مهم تشکیل دهنده دستگاه چرخ گوشت تیغه های آن است. در واقع جنس این تیغه ها باید به گونه ای طراحی شده باشد که پس از استفاده دچار فرسایش و خرابی نشود.

راهنمای خرید آبمیوه گیری جهیزیه

یکی از وسایل پرطرفدار آشپزخانه است و برندهای زیادی در حال تولید این وسیله پرکاربرد هستند. لذا برای خرید این دستگاه نیازمند شناخت و آگاهی برای انتخاب مناسب این دستگاه هستید. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

سرعت آب میوه گیری: اگر موتور آب میوه گیری به سرعت های مختلف مجهز باشد، هم زمان می توانید انواع میوه ها را به صورت کامل آبگیری کنید. از سرعت پایین آبمیوه گیری برای میوه هایی مثل طالبی و از سرعت بالای آن برای میوه های سخت تر مثل هویج و سیب استفاده کنید.

گلویی ورود میوه: اگر دستگاه آب میوه گیری ورودی بزرگتری داشته باشد، هنگام آبگیری میوه ها نیازی به خرد کردن میوه ندارید. به منظور استفاده راحت تر از دستگاه آبمیوه گیری سعی کنید، دستگاه هایی که ورودی بزرگتری دارند را انتخاب کنید.

مخزن جمع آوری تفاله و آب میوه: اگر می خواهید کار خود را در زمان کمتری انجام دهید، بهتر است، مخزن تفاله اب میوه گیری بزرگ و جدا از دستگاه باشد.

راهنمای خرید مخلوط کن جهاز

از مخلوط کن برای آماده سازی مواد غذایی استفاده می شود. این وسیله از دو قسمت پارچ و بدنه تشکیل شده است. پارچ باید از پلاستیک شیشه ای و شفاف ساخته شده باشد. پارچ شیشه ای در برابر تغییر رنگ مقاوم است، وزن بیشتری دارد، در مقابل پارچ پلاستیکی وزن کمتری دارد و در برابر ضربه مقاوم تر است. قدرت موتور مناسب برای مخلوط کن حدود 300 وات است. در صورتی مواد سخت تری برای آماده سازی استفاده می کنید، باید توان دستگاه بالاتر باشد. راهنمای خرید لوازم برقی سبک جهیزیه

سرعت موتور: سرعت دستگاه با توان دستگاه رابطه مستقیم دارد. هر چقدر توان دستگاه بیشتر باشد، سرعت آن بالاتر است.راهنمای راهنمای خرید خردکن و آسیاب جهیزیه

به خردکن های دستی گوشت کوب برقی نیز گفته می شود. گوشت کوب برقی کاربرد متنوعی دارد. آسیاب ها برای پودر کردن مواد استفاده می شوند و کاربرد کمتری نسبت به خردکن ها دارند.

سرعت دستگاه: هر چه سرعت آسیاب برقی بیشتر باشد، آشپزی سریع تر و آسان تر انجام می شود.

تیغه دستگاه: در بیشتر آسیاب ها برای مواد مختلف تیغه های مختلف استفاده می شود. این کار باعث افزایش عمر تیغه خرد کن برقی می شود و در بهبود عملکرد آسیاب برقی موثر است.

کاسه دستگاه: جنسه کاسه می تواند پلاستیک، استیل و شیشه ای باشد. بهتر است، کاسه از دستگاه خرد کن و اسیاب برقی جدا شود.

راهنمای خرید سرخ کن جهاز

برای سرخ کردن و آماده سازی فست فود ها از این وسیله سرخ کن استفاده می شود. سرخ کن برقی از یک سبد توری دار تشکیل شده که در داخل روغن غوطه ور می شود. پس از به اتمام رسیدن  زمان انجام کار سبد به بالا کشیده می شود و می توانید مواد غذایی داخل آن را بردارید.

ظرفیت و اندازه سبد روغن: اندازه این سبد نشان دهنده مقدار غذایی است که می توانید داخل دستگاه قرار دهید. در دستگاه های جدید میزان استفاده از روغن کاهش یافته است.

پنجره هشدار دهنده اتمام پخت:  این پنجره به شما کمک می کند تا بتوانید در هنگام پخت غذا مرتبا آن را چک کنید تا در صورت نیاز زمان و درجه حرارت پخت را جا به جا کنید.

تنظیم درجه حرارت: با استفاده از این قابلیت می توانید درجه حرارت روغن را مطابق با  مواد غذایی خود تنظیم کنید.

راهنمای خرید مایکروویو جهاز عروس و خانه

این وسیله به دلیل کاربردی که در گرم کردن و پخت انواع غذا دارد، در میان خانواده ها محبوبیت بسیاری دارد.

مایکروویو علاوه بر کاهش مصرف انرژی سرعت پخت غذا را کاهش می دهد.

یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه شود نوع باز شدن درب دستگاه است که باید با توجه به نوع طراحی آشپزخانه شما انتخاب شود. علاوه بر این باید به هنگام خرید این وسیله به ابعاد و حجم مایکرووبو دقت شود. حجم این دستگاه در بازه بین 17 تا 50 دستگاه در بازار موجود می باشد.راهنمای خرید لوازم برقی سبک جهیزیه

فروشگاه اینترنتی آسان جهاز متعلق به شرکت پارس ریتون می باشد که نمایندگی انحصاری برند برتینو را در اختیار دارد و علاوه بر آن با شرکت های بزرگ لوازم خانگی در ایران و برند های مختلف ظرف قرار داد است. این شرکت مفتخر است که برای اولین بار در ایران توانسته است پکیج جهیزیه ارزان و سریع را با هر بودجه که شما دارید و در هر شهر به راحتی در اختیار مشتریان قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره پکیج جهیزیه آسان جهاز روی آن کلیک نمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا