کلیه مطالب وبلاگ

راهنمای خرید لوازم آرایشی برقی جهیزیه

راهنمای خرید لوازم آرایشی برقی جهیزیه

مقدمه خرید لوازم آرایشی برقی

خرید لوازم بهداشتی و آرایشی یکی از خریدهای لازم و ضروری جهیزیه می باشد که بر حسب بودجه و سلیقه عروس و داماد تهیه می شوند. در لیست تجهیزات بهداشتی شخصی،  لوازم برقی شخصی جهیزیه یکی از مواردی است که باید با دقت زیادی خریداری شود.

اگر در مورد خرید اینگونه وسایل تجربه ای ندارید، این مقاله می تواند به شما راه کارهایی برای خریدی مطمئن تر بدهد. وسایل برقی به دلیل قیمت زیادی که دارند، معمولاً قبل از خرید در مورد آنها باید مطالعه کرد تا کالایی با بازدهی و کیفیت بالا خریداری شود. آسان جهاز با ارائه مشاوره رایگان خرید جهیزیه، می تواند در این مورد راهنمای شما برای خرید بهتر باشد.

خرید جهیزیه بسیار وقت گیر است، باید طبق یک برنامه ریزی، زمان را به بهترین نحو مدیریت کنید و در انتخاب، حوصله و دقت به خرج دهید. لیست خرید لوازم برقی شخصی جهیزیه حتماً با مشورت عروس و داماد و طبق سلیقه ی آنها تهیه شود. زیرا عروس و داماد بهتر از هر کسی می دانند چه لوازمی نیاز دارند.

مرحله ی بعد انتخاب برند و مارک لوازم برقی است. اگر عروس و داماد برند خاصی را در نظر ندارند، باید برندی را انتخاب کنند که معتبر و شناخته شده باشد. البته لازم نیست حتماً همه ی کالاها از یک برند خاص باشد. در هنگام خرید هر یک از این اقلام، باید به کیفیت و دوام آنها توجه ویژه ای داشت. زیرا لوازم برقی شخصی بسیار پر کاربرد هستند و باید در طی زمان بازدهی خود را حفظ کنند.

در این مطلب سعی داریم شما را با انواع لوازم شخصی برقی و ویژگی هایی که باید داشته باشند، آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

انوع لوازم آرایشی برقی شخصی عروس و عروس:

  • سشوار: وسیله ای برای خشک کردن و حالت دادن موی سر می باشد. انواع بسیار زیادی دارد از ساده گرفته تا حرفه ای و بعضی بصورت پکیج به همراه لوازم جانبی هستند.

سشوار مسافرتی دسته ای تاشو دارد و اندازه اش کوچک است و جای کمی هم اشغال می کند.

سشوار برس دار چرخشی در انواع بسیار متنوعی ساخته شده است. این سشوار با سری هایی که امکانات مختلفی دارند ارائه می شود و جهت صاف کردن، حجم دادن و موج دار کردن موها به کار می رود.

  • اتو مو: اتو مو برای صاف کردن مو است که انواع زیادی با سایزها و امکانات مختلف دارند. اتو مو باید با توجه به بافت مو، جنس مو، کوتاهی و بلندی مو خریده شود.
  • بابلیس: دستگاهی برای حالت دادن و یا فر کردن موی سر است که با توجه به امکانی که دارند در انواع مختلف وجود دارد. با دستگاه فر کننده مو به راحتی می توان موها را فر کرد و از دردسر بیگودی و دیگر وسایل فر مو راحت شد.
  • اپلیدی: اپلیدی برای رفع موهای زائد صورت و بدن به کار می رود و موها را از ریشه در می آورد. معمولاً در دو نوع یک کاره و سه کاره هستند.

  • بندانداز: برای رفع موهای زائد کرکی صورت و بدن است. که به همراه نخ و پودر مخصوص ارائه می شود.
  • دستگاه ذوب وکس: همانطور که از نامش پیداست، برای ذوب وکس بکار می رود و از دستگاه های مربوط به رفع موهای زائد می باشد که نباید برای ذوب موم از آن استفاده کرد.
  • دستگاه سنگ پا: دستگاهی است که بیشتر با باطری کار می کند و دارای سری غلطکی بدون آسیب رساندن به پوست کار می کند. در بعضی از مدل های دستگاه سنگ پا، علاوه بر کف پا برای ناخن های دست و پا هم مناسب است.
  • دستگاه لیزر: یکی از دستگاه های مدرن امروزی است که با استفاده ی منظم از آن موهای زائد بدن دیگر رشد نمی کنند. البته توصیه می شود که با مشورت پزشک پوست و مو خریداری شود.
  • گرم کننده موم خشابی: یکی از دستگاه های اپیلاسیون جدید است که برای رفع موهای زائد بدن به کار می رود و در هنگام استفاده، از هدر رفتن موم جلوگیری می کند. موم این دستگاه به صورت خشابی به فروش میرسد. دستگاه موم داغ کن دستگاهی برای ذوب موم جهت اپیلاسیون بدن و رفع موهای زائد است.
  • برس پاکسازی صورت: دستگاهی بسیار کاربردی برای شستشوی روزانه، پاکسازی و لایه برداری پوست می باشد و در انواع مختلف و با سری های گوناگون هستند.
  • برس حرارتی: وسیله ای بسیار کاربردی در جهت خشک کردن و صاف کردن مو در مدت زمان اندک می باشد.
  • ماشین اصلاح بدن و صورت: ماشین اصلاح بدن و صورت با سری هایی که دارد می تواند موهای دور ابرو، مناطق محدودی از صورت و منطق حساس بدن را کوتاه کند.
  • مسواک برقی: این مسواک برای پاک کردن و سفیدی دندان بسیار مناسب است و با تمیز کردن عمقی و دقیق از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.

مسواک برقی

  • دستگاه بافت مو: وسیله ای برای بافتن مو به شیوه های جدید و متفاوت است. این دستگاه جزو دستگاه های زیبایی عروس به حساب می آید.
  • ماشین اصلاح صورت: این دستگاه برای اصلاح صورت و خط گیری سبیل و ریش آقایون است که در انواع گوناگونی ساخته می شوند.
  • ماشین اصلاح صورت و بدن آقایان: این دستگاه که به موزر هم معروف است برای کوتاه کردن موی سر، صورت و بدن بکار می رود.
  • مو زن بینی و گوش و ابرو: دستگاهی بسیار ساده، ظریف و کوچک است و به راحتی می توان موهای نواحی گوش، بینی و ابرو را بصورت کاملاً ایمن اصلاح کرد.

نکات مهمی که باید حتما در خرید  لوازم آرایشی برقی به آن ها توجه کنید:

  • هنگام خرید لوازم شخصی جهیزیه لازم نیست حتماً تمامی موارد گفته شده خریداری شوند مانند دستگاه لیزر بدن.
  • بعضی از دستگاه ها دارای لوازم جانبی و امکانات چند گانه هستند و در واقع با تعویض سری ها چند کاره می شوند. یکی از این دستگاه ها می توانند کارایی دو یا چند دستگاه را بطور همزمان داشته باشند.
  • قبل از خرید وسایل برقی، چمدان یا ساکی را برای نگهداری وسایلی که میخرید، تهیه کنید.

برای خرید لوازم آرایشی برقی در سایت آسان جهاز روی این لینک کلیک کنید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا