تلویزیون هاکلیه مطالب وبلاگ

تفاوت تلویزیونهای ساخت مصر و کره جنوبی

تفاوت تلویزیون مصر و کره

در این مقاله سعی داریم تفاوت تلویزیونهایی مونتاژی مصر و کره جنوبی را بررسی نمیاییم.

با توجه به اینکه این باور در عامه مردم وجود دارد که تلویزیونهای ساخت مصر از کیفیت پایینتری برخورداند خواندن این مقاله به شما کمک میکند که حقیقت امر را بدانید و تفاوت بین مونتاژ این دو کشور را آگاه شوید

مونتاژ

امروزه برند های متنوعی در ساخت تلویزیون فعالیت می کنند که نتیجه ی آن وجود تلویزیون های مختلف با کیفیت های متفاوت شده در بازار شده است. اما یکی از نکاتی که امروزه برای تمامی خریداران تلویزیون به صورت علامت سوال درآمده مونتاژ آنها می باشد که این موضوع در تلویزیون های ال جی و سامسونگ بیشتر به چشم می خورد و ما نیز به همین سبب در این مقاله می خواهیم به این سوال جواب کاملی را بدهیم و شما را با تفاوت تلویزیون های مصر و کره بیشتر آشنا سازیم به طوریکه دیگر در هنگام خرید تلویزیون دغدغه ای بابت این موضوع نداشته باشید و اشراف کاملی را بر این مسئله داشته باشید.

تفاوت مونتاژ تلویزیون مصر و کره

شاید برای هر خریداری این مسئله پیش آمده باشد که با آگاهی از مونتاژ مصر بودن تلویزیون مد نظر خود، از خرید آن منصرف شده باشد و در وهم و خیال خود تصور کرده باشد که این تلویزیون به سبب اینکه مونتاژ مصر است قطعا از کیفیت پایین تری برخوردار است و یا حتی به درجه ای برسد که نسبت به اصلی بودن آن نیز دچار شک و تردید شود. در مورد این مسئله باید حق را به خریدار دارد چرا که خریدار هیچ گونه اشرافی را بر این موضوع ندارد و آگاهی ای نسبت به تفاوت های تلویزیون مصر و کره ندارد، اما هر گونه از این دسته تصوراتی که در اذهان شما به وجود آمده است مطابقتی با اصل این موضوع ندارد. پس تفاوت تلویزیون مصر و کره در چه چیزی است؟ بله قطعا این سوالی است که می خواهید هر چه زودتر به جواب آن دست یابید و جواب این سوال نیز در دو مورد 1-پرداخت مالیات و هزینه ارسال 2-ساخت قطعات خلاصه می شود که مختصرا هر دوی آنها را بیان خواهیم کرد.

lg vs samsung1- پرداخت مالیات و هزینه ارسال

مونتاژ تلویزیون در مصر به دلایل و هدف های خاص خود صورت می گیرد و برندهایی همچون ال جی و سامسونگ تلویزیون های خود را در مدل های خاصی با مونتاژ مصر تولید می کنند که از مهم ترین دلایل آنها پرداخت مالیات و هزینه ارسال می باشد. به این معنی که برندهای ال جی و سامسونگ برای پرداخت مالیات و هزینه ارسال کمتری تلویزیون های 49 اینچ به پایین را در کشور مصر مونتاژ و تولید می کنند. اما شاید برای شما سوال باشد که چرا فقط تلویزیون های 49 اینچ به پایین با مونتاژ مصر به بازار عرضه می شوند. از دلایل اصلی این موضوع کاهش نرخ تلویزیون می باشد چرا که کسانی که خواهان و خریدار تلویزیون های 49 اینچ به پایین هستند در واقع مایل به پرداخت مبلغ های بالایی نیستند و چنانچه این تلویزیون ها مغایر با قیمت میانگین سایر برندها باشد قطعا سبب منصرف شدن خریدار از خرید تلویزیون خواهد شد و در مقابل نیز تلویزیون های بالای 49 اینچ به سبب اینکه خریدار حاضر به پرداخت مبلغ بالایی است قطعا می تواند هزینه ی افزود شده مالیات را نیز پرداخت کند.

2- ساخت قطعات

تلویزیون هایی که با مونتاژ مصر به بازار عرضه می شوند از نظر ساخت و کیفیت قطعات هیچ گونه تفاوتی با تلویزیون هایی که مونتاژ کره هستند، ندارند. در واقع تلویزیون هایی که در مصر مونتاژ می شوند تمامی قطعات آنها در کره ساخته شده و فقط در مصر آن را سرهم و مونتاژ می کنند و همانطور که ذکر شد این امر در جهت متحمل شدن هزینه های کمتر صورت می گیرد.

خط تولید تلویزیونکیفیت تلویزیون سامسونگ ساخت مصر

همانطور که در پاراگراف های بالا اشاره کردیم برخی از مشتریان در هنگام خرید تلویزیون سامسونگ به محض اطلاع از مونتاژ آن (مصر) از خرید تلویزیون منصرف می شوند و در تصورات خود این گونه فکر می کنند که این تلویزیون به سبب آن که مونتاژ مصر است پس باید گفت که تقلبی است در حالی که چنین چیزی کاملا با اصل این موضوع مغایرت دارد که در پاراگراف های بالا نیز به طور کاملا واضح دلایل مونتاژ تلویزیون های سامسونگ در مصر را بیان کرده ایم. برخی تلویزیون های سامسونگ که مونتاژ مصر هستند از نظر کیفیت و ساخت قطعات با تلویزیون هایی که مونتاژ کره هستند هیچ گونه تفاوتی ندارند و مونتاژ مصر بودن دلیلی بر تقلبی بودن یا پایین بودن کیفیت تلویزیون های سامسونگ نمی باشد چرا که سامسونگ برای متمحل شدن هزینه های کمتر در برخی از مدل ها، این عمل را انجام داده است.

کیفیت تلویزیون ال جی ساخت مصر

ال جی از دیگر برند هایی است که برخی از مدل های خود را با مونتاژ مصر به بازار عرضه می کند تا تلویزیون های خود را با قیمت های نازل تر و در عین حال با همان کیفیت تلویزیون هایی که ساخت کره هستند به بازار عرضه کند و به فروش برساند و همچنین خریداران بیشتری را به خرید محصولات خود سوق دهد. قابل ذکر است که کیفیت تلویزیون ال جی ساخت مصر، از نظر ساخت قطعات و کیفیت آنها با تلویزیون ال جی ساخت کره هیچ گونه تفاوتی ندارند.

نتیجه گیری

تلویزیونهای مونتاژ مصر یا آفریقای جنوبی فقط به این دلیل که هزینه تولید محصول درآن کشورها ارزانتر از کره جنوبی است، در آن کشوره ا تولید می وشند. واگرنه کیفیت محصول عینا مشابه کره ای بوده و کارشناسان کنترل کیفیت ال جی و سامسونگ در کارخانه های کل جهان این دو شرکت، حضور دارند تا محصول با استانداردهای کره جنوبی تولید شود. پس اگر در ایران بیشتر محصولات مونتاژی مصر یافت می شوند این به دلیل اینکه ایران به مصر نزدیکتر است و تلویزیونهای تولیدی در منطقه خاورمیانه از طریق مصر توزیع میشوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا