چیدمان جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

جهیزیه عروس با بهترین چیدمان در منزل

جهیزیه و چیدمان ان از نکات مهمی است که برای شروع یک زندگی مشترک باید به ان ها توجه شود. اما متاسفانه با بالا رفتن قیمت ها و هزینه های تهیه منزل نوعروس ها مجبور هستند لوازم خود را براساس متراژ و فضای خالی که برای هر وسیله در نظر گرفته شده است خرید جهیزیه خود را انجام دهند. با مطالعه این  مطلب از بهترین چیدمان جهیزیه بهره مند شوید.

چیدمان جهیزیه عروس:

تکنیک های خیلی زیادی وجود دارد که باعث زیباتر نشان داده شدن جهیزیه و منزل شما می شود. قبل از هرچیز نکته ای که باید به ان توجه ویژه شود خرید لوازم جهیزیه است که باید کلیه معیارها درنظر گرفته شده تا چیدمان راحت تری داشته باشید.از اصلی ترین وسیله ها مبلمان و وسایل خانه است که اگر با توجه به متراژ انتخاب شود حدود 80 درصد چیدمان براحتی قابل انجام است.

چیدمان جهیزیه اسان جهاز
چیدمان جهیزیه اسان جهاز

نکات کلیدی چیدمان جهیزیه عروس:

در زمان چیدمان باید به نکلات زیادی توجه کنید زیرا با داشتن چیدمانی مناسب است که متراژ خانه و لوازمی که خریداری کرده اید به چشم می ایند.

1- مبلمان خود را طوری قرار دهید که بصورت یک جداکننده عمل کنند چون این تکنیک باعث بزرگتر جلوه داده شدن متراژ خانه می شود.

2- تلویزیون را در جایی قرار دهید که موقع نشستن بر روی مبل دید کامل داشته باشید و نور مانع دیدتان نباشد.

3- اگر منزلتان دارای یک راهروی عریض است میتوانید از ان برای قرار گرفتن میز نهارخوری استفاده کنید ولی در صورت کم عرض بودن با نصب قفسه هایی بر روی دیوار ان را تبدیل به یک نمایشگاه لوازم تزئینی خود کنید و یا حتی میتوانید کتاب هایتان را درون قفسه ها قرار دهید.

4- در زمان خرید به رنگ های پرده، مبلمان و فرش توجه کنید. متناسب بودن رنگ ان ها تاثیر زیادی بر جذاب شدن منزلتان خواهد داشت.

5- از قرار دادن لوازم برقی اضافه خودداری کنید زیرا شلوغی باعث کوچک تر نشان داده شدن خانه و خسته کننده جلوه دادن محیط نیز می شود. می توانید ان ها را درون کمدهای اتاق و یا درون کابینت اشپزخانه قرار دهید.

6- از گذاشتن لوازم حساس و شکستنی در مسیرهای رفت و امد خودداری کنید.

7- از چراغ های ایستاده بلند و یا تصاویر رومیزی بزرگ در چیدمان جهیزیه استفاده کنید. زیرا توجه به ان ها باعث میشود کم بودن متراژ خانه کمتر دیده شود.

8- برای چیدن ظروف و لوازم اشپزخانه از کابینت ها و قفسه های رنگی استفاده کنید و یا حتی میتوان درون کابینت ها قفسه بندی کرد تا برای قرار گرفتن لوازم کار راحت تر شود.

چیدمان جهیزیه اسان جهاز
چیدمان جهیزیه اسان جهاز

البته به کمی وقت و دقت هم لازم دارید ولی تنها کافی است به نکات گفته شده توجه کنید و بهترین چیدمان جهیزیه را از ان خود کرده و لذت کافی را ببرید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا