کلیه مطالب وبلاگ

خدمات پس از فروش لوازم خانگی

خدمات پس از فروش لوازم خانگی

تینو سرویس

خرید لوازم خانگی یکی از خریدهای ضروری برای هر خانواده است. به خصوص اگر این خرید برای جهیزیه باشد، به طور کامل انجام می شود. معمولا برای خرید این لوازم امتیازات مهم آنها را بررسی، سپس برای خرید اقدام می کنیم. در این مطلب سعی داریم شما را با یکی از این امتیازات موثر در تصمیم گیری، یعنی خدمات پس از فروش آشنا کنیم.

خدمات پس از فروش چیست؟

خدمات پس از فروش امتیاز مهمی برای فروش یک کالا محسوب می شود و در بازاریابی و جلب مشتری کاربرد زیادی دارد. این سرویس دهی توسط تولید کننده و یا نمایندگی های فروش، ارائه و باعث ارتباط طولانی مدت بین شما و آنها می شود. به طور کلی این خدمات شامل: مشاوره دادن هنگام خرید، حمل کالا، گارانتی طولانی مدت، نصب، تعویض، راه اندازی، آموزش نحوه استفاده، ارائه مشاوره فنی محصول، تعمیرات و تأمین قطعات یدکی و جانبی، سرویس در محل، پشتیبانی و بسیاری از خدمات دیگر می باشد. لوازم خانگی های شامل این سرویس ها، شما را با اطمینان و اعتماد بیشتری به سراغ آن می برد.

آیا خدمات همه تولید کنندگان یکسان است؟

وقتی برای خرید لوازم خانگی تحقیق و بررسی می کنید، معمولاً با شرکت ها و برندهای مختلفی روبرو می شوید. با مقایسه آنها، متوجه می شوید که خدمات پس از فروش و یا مدت زمان پوشش آنها مثل هم نیست. بعضی از برند ها همه ی سرویس ها را پوشش نمی دهند و فقط تعداد کمی از آن ها را ارائه می دهند. علت این مسئله ممکن است عدم توجه تولید کننده به مشتری مداری باشد. دلیل دیگر ممکن است هزینه بر بودن و به صرفه نبودن بعضی از خدمات مانند تعمیر و تأمین لوازم یدکی مخصوصاً در دراز مدت برای صاحبان برند باشد. بنابراین تعداد کمی از برندها و مارک ها، تعمیر و تامین لوازم یدکی و گارانتی را در بین خدمات پس از فروش با تعیین زمان طولانی قرار می دهند. این برندها به دلیل این که جلب رضایت و ارتباط طولانی با مشتری برایشان مهم است، این خدمات را به طور کامل ارائه می دهند. البته در این راه هم موفق بوده اند مثلا لوازم خانگی برتینو علاوه بر کیفیت خوب کالا و گارانتی، تعمیر و تامین لوازم یدکی را در مدت زمان طولانی را ارائه می دهد.

تاثیر خدمات پس از فروش لوازم خانگی و نوع آن بر روی انتخاب

خدمات پس از فروش لوازم خانگی تاثیر فراوانی بر روی انتخاب و تصمیم گیری برای خرید دارد. وقتی برای خرید به سراغ فروشگاه ها و نمایندگی فروش برندها و مارک های مختلف می روید، در آنجا فروشندگان مشخصات کالا و خدمات پس از فروش آنها را برایتان معرفی و توضیح می دهند. مسلماً شما بعد از شنیدن توضیحات، کالاها و خدماتشان را مورد بررسی و با یکدیگر مقایسه می کنید.

معمولا ًشما لوازم خانگی را برای چند سال می خرید و البته دوست دارید در این مدت با اطمینان بیشتر از آنها استفاده کنید. به همین علت در بین خدمات پس از فروش لوازم خانگی، بدنبال خدماتی می گردید که به شما این اطمینان را بدهد و از شما حمایت کند. این سرویس ها می تواند شامل: ضمانت نامه، محدوده ی پوشش گارانتی، تعمیر و تامین لوازم یدکی در محل و یا نمایندگی های فروش و دیگر خدماتی از این نوع باشد. به خصوص اگر این نوع خدمات پس از فروش لوازم خانگی تا زمان طولانی کالای شما را پوشش دهند در انتخابتان مصمم تر می شوید.

تینو سرویس

مزایای خدمات پس از فروش لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی ای که بیشترین گارانتی و خدمات پس از فروش لوازم خانگی را ارائه میدهد، مطمئنا جز اولین انتخاب ها است.. بهتر است قبل از انتخاب برند با مزایای خدمات پس از فروش آشنا شوید:

  • صرفه جویی در هزینه های اولیه (حمل، نصب، راه اندازی و آموزش نحوه ی استفاده)
  • اطمینان و اعتماد به استفاده از آن
  • حل مشکلات بعد از خرید مانند تعویض کالا و …
  • صرفه جویی در هزینه های مشاوره فنی، سرویس، تعمیرات و تامین لوازم یدکی
  • گارانتی و حمایت طولانی مدت
  • انجام تعمیرات طبق استاندارد توسط پرسنل مجرب
  • ارتباط با پشتیبانی شرکت
  • استفاده از دیگر مراکز خدمات دهی در صورت جابجایی محل سکونت و … .

تینو سرویس

خدمات پس از فروش ارزشمند

لوازم خانگی از آن دسته کالاهای پر مصرف در مدت زمان طولانی و یا حتی چندین سال است. اگرچه در موقع خرید انتخاب کالای با کیفیت اولویت دارد ولی با گذشت زمان و استفاده ی زیاد، قطعاتی از کالا دچار پوسیدگی و یا عیوب دیگر می شود و نیاز به خدمات پس از فروش لوازم خانگی پیدا میکند. اینجاست که بعضی از خدمات پس از فروش، ارزش بیشتری پیدا می کند. شاید بتوان گفت در بین آنها، گارانتی، سرویس رایگان، ارائه مشاوره فنی، تعمیرات، تامین و تعویض لوازم یدکی بسیار ارزشمند و مورد توجه هستند. این موارد به شما این اطمینان و آرامش را می دهد که هر زمان مشکلی پیش آمد، در کمترین زمان توسط افراد مجرب با کمترین و یا بدون هزینه رفع و برطرف می شود.

برای نمونه، موتور ماشین لباسشویی به علت استفاده ی زیاد از آن در معرض خرابی و استهلاک است. وقتی شما برای خرید ماشین لباسشویی می روید، در بین خدمات پس از فروش باید به گارانتی مربوط به موتور و قطعات آن توجه زیادی داشته باشید. برای مثال ماشین لباسشویی لوازم خانگی برتینو با اینکه کیفیت بالایی دارد دارای 144ماه گارانتی تعویض موتور و 24 ماه گارانتی قطعات جانبی است با دیدن این خدمات ارزشمند با خیال آسوده آن را خریداری و استفاده می کنید.

جمع بندی:

لوازم خانگی از مهمترین لوازم مورد استفاده در هر خانه است که هر فردی انتظار دارد سال ها کیفیت و کارایی شان را حفظ کنند. هزینه خرید، ظاهر و تکنولوژی های این لوازم، برای هر برند متفاوت است. خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از گزینه هایی است که باید خریدار به آن توجه کند تا خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشد. امیدواریم با مطالعه این مقاله، با آگاهی از خدمات پس از فروش و گارانتی، خریدی بهتر داشته باشید.

محصولات شرکت برتینو که محصولات آن در آسان جهاز نیز عرضه می شود با داشتن پوشش کامل کشوری خدمات پس از فروش برتینو با عنوان تینو سرویس، بهترین خدمات را به شما عرضه می نماید. با سرویس 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز و خدمات اینترنتی خدمات پس از فروش مشتریان برتینو خیالتان بابت هرگونه عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی راحت باشد.

عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی
خدمات پس از فروش برتینو

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا