راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

راهنمای خرید ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس – آسان جهاز

مشاوره خرید ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

ظروف کریستال یکی از ظروف مورد علاقه ی خانم ها می باشد. بنابراین برای خرید آن ها وسواس زیادی به خرج می دهند. خانواده ها در بیشتر مواقع خرید جهیزیه را بر طبق سلیقه و نظر عروس انجام می دهند. عروس خانم ها هم بیشتر به مد روز علاقه نشان می دهند و دوست دارند همه چیز بر طبق نظر آن باشد.

این ظروف کریستال در بازار به شکل های مختلف ظروف کریستالی ساده، ظروف کریستال تراشکاری شده، ظرف کریستال رنگی و یا ظروف کریستالی با طلا یا نقره وجود دارند که هر کدام از آن ها زیبایی خود را دارد. از آنجایی که معمولا این ظروف در ویترین جهیزیه چیده می شوند، خانواده ها سعی می کنند ظروفی را خریداری کنند که چشم نوازتر و چشم گیرتر باشند.

این ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس با زیبایی ای که دارند جلوه ی خاصی به جهیزیه داده و بیانگر سلیقه و دقت عروس و خانواده اش می باشد. از آنجایی که از کاربردی ترین اقلام می باشند، برای خرید آن ها باید دقت زیادی به خرج داد تا خرید با کیفیت و مناسبی صورت بگیرد.

نکات مهمی که قبل و هنگام خرید ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس باید به آن توجه کرد عبارتند از:

شناخت انواع سرویس های ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس که باید خریداری شوند شامل انواع سرویس های پذیرایی و دکوری می باشد که مهمترین آن ها فنجان های چای خوری، پارچ و لیوان غذاخوری و انواع سرویس های پذیرایی می باشند. فنجان ها و لیوان ها را در بیشتر مواقع از نوع تراشکاری شده و یا پایه دار انتخاب می کنند زیرا بیشتر برای پذیرایی استفاده می شوند.

قیمت ظروف بلور و کریستال جهیزیه عرو

انتخاب و خرید ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس متناسب با دکوراسیون خانه

برای خرید ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس، نکته قابل توجه دکوراسیون خانه است تا اجناس دکوری، اضافی یا ناهماهنگ با آن خریداری نشود. مثلا اگر انتخابتان کریستال رنگی می باشد، حتما با توجه به رنگ دکوراسیون منزل آن را انتخاب کنید.

فروش ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

شناخت برند و شرکت سازنده ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

در بعضی از فروشگاه ها ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس با برندهای مختلف یافت می شوند ولی نمایندگی فروش، فقط یک برند را ارائه می دهند. بنابراین ابتدا باید بدانیم که از چه برندی باید خرید کنیم و آیا برند مورد نظر ما تمامی اقلام مورد نیاز ما را تولید می کند یا خیر و سپس به فروشگاه و نمایندگی کریستال مراجعه کرده و خریدی راحت و سریع داشته باشیم.

فروشگاه اینترنتی آسان جهاز واسطه ها را کنار گذاشته و بطور مستقیم با برند های و شرکت های مطرح بلور و کریستال ایران قرارداد داردو برای مشاهده مدل های متفاوت ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس به این سایت مراجعه کرده و خریدی ارزان و سریع داشته و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اطمینان از استاندارد و اصل بودن ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

یکی از نکات مهم برای انتخاب برند و یا کارخانه تولید ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس این است که از استاندارد بودن آن ها اطمینان داشته باشیم و از فروشگاه های معتبر خریداری کنیم.  به دلیل تقاضای زیادی که وجود دارد، ظروف کریستالی تقلبی که مانند ظروف کریستالی اصلی هستند در بازار وجود دارند. پس باید شناخت خوبی از مارک های بلور و کریستال داشته باشید تا بتوانید اصل بودن بلور و کریستال یا نبودنشان را تشخیص دهید.

راهنمایی ظروف بلور و کریستال جهیزیه عرو

ظروف تقلبی معمولا کدر، دارای کجی و ناهماهنگی هستند. به طور مثال در ظروف تقلبی در قندان با بدنه ی آن خوب جفت نمی شود.

حتما به مارک روی آن ها دقت کنید تا مطمئن شوید که برند اصل هستند.

مشاوره خرید ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

سالم بودن ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

در هنگام خرید باید همه ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس را از نظر سالم بودن بررسی کنید که شکستگی، لب پر، ترک خوردگی، کدری و یا عیوب دیگری نداشته باشند. به طور مثال باید تک تک فنجان ها و لیوان ها را دست بکشید تا در لبه ها و یا دسته ها زائده و یا لب پریدگی نداشته باشند. یا اگر پایه دار هستند پایه های آن ها سالم و همتراز باشند و کجی نداشته باشند تا صاف بایستند. اگر از طلا یا نقره در آن ها استفاده شده حتما از عیار و مقدار بکار رفته در آن ها اطلاع پیدا کنید.

جنس و کیفیت ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس خریداری شده باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

یکی از راه های تشخیص کریستال درجه یک ، ضربه زدن با انگشت به کریستال و گوش دادن به صدای آن است که باید صدایی آهنگین و زنگ دار داشته باشد. ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس شفاف و یکدست باشد و کدری، حباب و خراش نداشته باشد. یکی دیگر از معیارهای تشخیص کیفیت ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس، وزن آن ها می باشد که معمولا این ظروف وزن نسبتا سنگینی دارند مخصوصا اقلام دکوری آن نسبت به ظروف سنگین ترند.

بسته بندی صحیح ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

در هنگام خرید باید تک تک ظروف و سرویس ها شمارش شود تا کسری نداشته باشند.

بعد از خرید ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس باید حتما در بسته بندی های محکم و قابل اطمینان از فروشگاه تحویل بگیرید تا آسیبی در هنگام حمل و نقل نبینند.

دریافت فاکتور یا ضمانت نامه ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

در هنگام خرید از فروشگاه فاکتور و یا ضمانت نامه ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس را دریافت کنید تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید. لازم بذکر است فروشگاه آسان جهاز متعلق به شرکت پارس ریتون می باشد و کلیه محصولات آن دارای گارانتی تینو است.

معمولا کریستال های خوب و بلور اصل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

ظروف بلور و کریستال جهیزیه عروس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا