راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

راهنمای خرید جهیزیه برای خانه داری بهتر

برای خرید لوازم خانگی برتر و مدلی متناسب با تعداد اعضای خانواده و فضایی که دارید تنها باید فاکتور های خرید خود را در نظر بگیرید و خریدتان را براساس ان فاکتور ها انجام دهید. با توجه به اینکه لوازم برقی کوچک دارای هزینه های اضافی در جهیزیه هستند باید بدانید اصولا بعد از چند بار استفاده هم به صورت وسیله ای بلا استفاده قرار میگیرند. از بین لوازم خانگی کوچک معمولا غذاساز ، سرخ کن و جاروشارژی خریدو فروش بیشتری جهت جهیزیه دارند.تنوع زیاد این محصولات از نظر برند، مارک، سایز و امکانات انقدر بالا میباشد که کار خریداران را سخت کرده است و باید توجه داشت دقیقا ان مدلی را انتخاب کرد که با فاکتور های مد نظرتان همخوانی داشته باشد .

سرخ کن؛ کم مصرف ها را برای جهیزیه  انتخاب کنید

حجم و ابعاد: برای خرید یک سرخ کن در جهیزیه حجم و ابعاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به دلیل اینکه که معمولا سرخ کن ها فقط در دکور اشپزخانه قرار میگیرند و کارایی چندانی ندارند.بنابراین بهتر است از نمونه هایی انتخاب کنید که فضای کمتری اشغال کنند.توجه داشته باشید اگر خانواده ای کم جمعیت هستید و رفت و امدهای زیادی ندارید مدلی با ظرفیت پایین را خریداری کنید.

تایمر: نکته دیگری که در خرید به شما کمک میکند دارا بود تایمر است تا بتوانید با خیالی اسوده به کارهای دیگرتان برسید . تایمرهای دیجیتالی قیمت سرخ کن را بیشتر از تایمرهای دستی می کند و اینگونه دیگر نگران سوختن و زیاد شدن غذای خود نیستید.

فیلتر روغن: استفاده از سرخ کن های دارای فیلتر به شما کمک میکند غذای سالم تری داشته باشید زیرا  روغن کمتری مصرف میکند و برای سلامتی شما هم مناسب تر است.

سرخ کن اسان جهاز
سرخ کن اسان جهاز

 جارو شارژی؛ پارویی ها را برای جهیزیه انتخاب نکنید

کاربرد یک جارو شارژی: مدل های جارو شارژی دستی نسبت به مدل پارویی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند .توصیه ما به شما این است اگر قصد خرید یک جاروشارژی برای جهیزیه خود را دارید مدل دستی را انتخاب کنید چون مدل های پارویی بیشتر برای محل کار مناسب هستند .

عمر باتری: برای خرید جارو شارژی مناسب باید به توان و عمر باتری توجه ویژه ای داشته باشید. اما باید دانست که مدل های گران قیمت و ارزان هیچ تفاوتی با هم نداشته و حداکثر عمر باتری ان ها به مدت دو سال میباشد تنها نکته توان و عمر باتری است که باید دقت کافی را داشته باشید.

حجم مخزن: حجم مغزن و ظرفیت جارو شارژی را براساس نیاز و استفاده خود انتخاب کنید .زیرا با افزایش ظرفیت قیمت هم افزایش پیدا میکن و در صورتیکه استفاده زیادی ندارید با ظرفیت پایین هم کافی میباشد.

جاروشارژی اسان جهاز
جاروشارژی اسان جهاز

غذاساز؛ چندمنظوره ها برای جهیزیه مناسب تر هستند

گنجایش: اگر میخواهید برای جهیزیه خود غذاساز خریداری کنید به مقدار استفاده و مهمانی های خود توجه کنید در صورتیکه رفت و امد هایتان زیاد است از مدل های 2 لیتری خریداری کنید و در غیر این صورت مدل های دومنظوره برایتان کافی میباشد.

 توان: مدل های موجود در بازار معمولا دارای توان مصرفی 300 تا 1500 وات هستند که برای خرید غذاساز در جهیزیه مدل های کم توان هم کافی است و نیازی به بالا بودن توان ان نیست.
کاربرد: اگر در هنگام خرید غذاساز دست روی مدل های چندمنظوره بگذارید حتما اشپزی با سرعت بالاتری دارید به دلیل اینکه تنها با یک دستگاه میتوانید کارهای مختلف را به سرعت انجام دهید. در ضمن باید گفته شود که چندمنظوره ها فضای کمتری هم مصرف میکنند و کاربردهای زیادتری دارند.

غذاساز اسان جهاز
غذاساز اسان جهاز
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا