راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

راهنمای خرید سرویس خواب عروس – آسان جهاز

خرید سرویس خواب عروس

امروزه انتخاب  و خرید سرویس خواب برای اتاق خواب عروس و داماد به یک معضل تبدیل شده است. با وجود رنگ ها و سبک های مختلف معماری و سلیقه ها و نظر های مختلف در دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق خواب، این سردرگمی ها بیشتر از قبل شده است. اگر شما با اصول خرید سرویس خواب آشنا باشید و انواع آن را بشناسید، به راحتی می توانید یک خرید خوب و به صرفه داشته باشید. در این نوشته سعی داریم، موارد مختلف را در مورد انواع سرویس خواب بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدای خرید سرویس خواب عروس،  باید اجزای سرویس خواب را معرفی کنیم. سرویس خواب از یک تخت دو نفره، پاتختی، میز آرایش یا میز توالت و آیینه تشکیل شده است. برای میز آرایش خود می توانید، صندلی تهیه کنید. پاف در زیبایی اتاق خواب شما تاثیرگذار است اما از اجزای اصلی سرویس خواب عروس نیست. برای ایجاد هماهنگی بیشتر در سرویس جهیزیه عروس بهتر است همه سرویس خود را از یک برند تهیه کنید.

قبل از اقدام برای خرید جهیزیه ابتدا باید مشخص کنید که چقدر می خواهید برای سرویس خواب خود هزینه کنید. پس از مشخص شدن این موضوع می توانید برای خرید اقدام کنید. برای خرید می توانید به نمایشگاه ها و مراکز خرید بروید و یا مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های آنلاین انتخاب کنید و سفارش دهید.

خرید سرویس خواب عروس
خرید سرویس خواب عروس

اولین مرحله برای خرید سرویس خواب اندازه گیری طول و عرض اتاق خواب است با این کار شما می فهمید که چه تختی با چه ابعادی باید خریداری کنید.

در انتخاب سرویس خواب باید به چه نکاتی دقت کنیم

توجه به پایه های تخت خواب

به پایه ها و ارتفاع تخت خواب ها دقت کنید. مدل هایی که دارای پایه های سنگین هستند ممکن است در حین زیبایی، شما را برای جا به جایی تخت خواب دچار مشکل کنند و نتوانید به آسانی سرویس خود را جا به جا کنید.

چهارچوب تخت خواب

چهارچوب در کیفیت این وسیله تاثیر زیادی دارد. توجه داشته باشید که هر چه قدر تخت خواب شما چهارچوب محکم و قوی تری داشته باشد، کیفیت سرویس شما بیشتر است و زمان بیشتری برای استفاده شما کارایی دارد.

اصول فنگ شویی در انتخاب سرویس خواب

اگر به اصول فنگ شویی توجه دارید از خرید تخت خواب های کم ارتفاع و یا کشودار پرهیز کنید. این قانون یادآوری می کند که اگر تخت پشتی تخت خواب، چوبی و محکم باشد، تخت شما مستحکم تر است و کارایی بیشتری دارد.

چگونه مطمئن شویم که ارتفاع تخت استاندارد است

برای این که تختی با ارتفاع مناسب انتخاب کنید، روی لبه تخت بنشینید، اگر پای شما روی زمین قرار گرفت و زانوهای شما با سطح افقی حدودا بین 10 تا 15 درجه زاویه ایجاد کرد، تخت خوابی که انتخاب کرده اید از نظر ارتفاع استاندارد است.

انتخاب تشک مناسب

بهترین تشک برای سرویس خواب عروس و داماد تشکی است که زمانی که روی آن دراز می کشید به داخل فرو نرود. به دلیل این که تشک برای استراحت طولانی مدت شبانه استفاده می شود، برای جلوگیری از کمر درد حتما باید سفت باشد و فقط به اندازه 7 سانتی متر به داخل فرو برود. اگر تشک را با انگشت خود تست کنید، می توانید از عملکرد آن مطمئن شوید. برای این کار تشک را با دست خود فشار دهید، اگر تشک شما مناسب و استاندارد باشد، نباید بیشتر از 7 سانتی متر فرو برود.

خرید سرویس خواب عروس
خرید سرویس خواب عروس

سرویس خواب چوبی، ام دی اف، ملامینه و فلزی

سرویس خواب از جنس های مختلفی ساخته شده است در این میان سرویس خواب فلزی از همه ارزان تر و سرویس خواب چوبی از بقیه موارد گران تراست. سرویس خواب فلزی از آهن ساخته می شود و مثل سرویس های چوبی از ظرافت برخوردار نیستند و زیبایی کمتری دارند. این سرویس ها عمر طولانی تری دارند و بیشتر برای کسانی که از نظر مالی توانایی کمتری دارند پیشنهاد می شود. امروزه مدل های چوبی، ملامینه و ام دی اف بیشتر در بازار وجود دارند و از آن ها بیشتر استقبال می شود.

سرویس های ملامینه در صورتی که در معرض آب و رطوبت قرار بگیرند، باد می کنند و دیگر قابل استفاده نیستند. این در حالی است که سرویس های چوبی و ام دی اف این مشکلات را ندارند و از نظر جنس و نوع طراحی کامل تر و بهتر از دو جنس دیگر هستند. سرویس خواب های چوبی که با چوب های راش، گردو و… ساخته می شوند، جز گران ترین و شیک ترین سرویس ها هستند. در واقع قیمت بالای این سرویس ها به این دلیل است که چوب زیادی در آن ها مصرف می شود و کار های دستی و هنری چوب مثل منبت کاری فقط روی چوب انجام می شود.

سرویس چوبی یک انتخاب شکیل برای جهیزیه عروس است. اگر از نظر مالی مشکلی ندارید فقط مدل های چوبی را انتخاب کنید. ا گر از ام دی اف استفاده می کنید، به نوع برش های استفاده شده در آن دقت کنید. نوع برش ها در تمیزی سرویس موثر است.

یراق آلات و کاربرد آن ها

یراق آلات شامل دستگیره های کشو ها، ریل های کشوها، لولاهای استفاده شده داخل درب ها و اتصالات تخت ها می باشد. یراق آلات مناسب در کیفیت سرویس خواب موثر است و می تواند در هزینه شما برای خرید سرویس خواب عروس تاثیرگذار باشد.

کفی تخت خواب

کفی یکی از مهمترین اجزاء تصمیم گیری در خرید سرویس خواب عروس است. کفی ها از دو نوع جک دار و بدون جک هستند. کفی های جک دار نسبت به کفی های بدون جک گران تر هستند و دسترسی به فضای زیر تخت را برای شما مهیا می کنند. البته تکنولوژی های جدیدی هم برای آسودگی و آرامش بیشتر افراد هنگام  خواب ارائه شده که می توانید آن ها را هم در نظر بگیرید.

طراحی سرویس خواب

یکی از مهم ترین ملاک های ظاهری در انتخاب  و خرید سرویس خواب عروس طراحی زیبا و منحصر به فرد آن است. یک طراحی اصولی باید علاوه بر زیبایی، راحتی و آرامش شما را تضمین کند. امروزه سرویس های خواب در انواع مدل های اسپرت، کلاسیک و سلطنتی در بازار وجود دارند. شاید سرویس خواب های طراح خاصی را علاقه دارید. بهتر است از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های همان طراح خرید کنید تا هم از لحاظ هزینه صرفه جویی کنید و هم از لحاظ اصل بودن کالا با اطمینان خرید کنید.

کلام آخر

در این نوشته به نکاتی در مورد انتخاب وخرید سرویس خواب پرداخته شد. سعی کنید برای خرید، برند های معتبر را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی آسان جهاز با عرضه بهترین برندهای سرویس خواب عروس، سعی دارد خرید سرویس خواب عروس را به بهترین نحو برای شما تسهیل نماید. برای مشاهده و خرید سرویس خواب عروس اینجا را کلیک کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا