راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

سیر تا پیاز خرید جهیزیه

شاید یکی از عزیزانتان در حال خرید جهیزیه و تکاپوی مراسم عروسی باشد و از شما به عنوان یک همراه و مشاور راهنمایی می خواهد چه راه هایی را به او پیشنهاد میکنید؟ بیشتر چالش های یک زوج جوان تهیه لیست جهیزیه و خرید جهیزیه است ، جهیزیه ای که به طور کامل خریداری کنند و از فراموش کردن وسیله های مورد نیازشان جلوگیری شود. ما در این مطلب راه کارها و نکات مربوط به خرید جهیزیه را در اختیارتان قرار می دهیم.

انتخاب رنگ وسایل جهیزیه

معمولا برای انتخاب رنگ بسیاری از خانواده ها دچار مشکل شده و دچار سردرگمی می شوند اما مسئله مهم این است که باید به رنگ دیوار، کابینت ها و سرامیک های موجود در منزلتان توجه کنید و با توجه به ان ها در انتخاب رنگ تصمیم گیری کنید. انچه که در شروع یک زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده تامین یک زندگی ارام بخش است. یکی از مواردی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در ارامشتان داشته باشد انتخاب رنگ مناسب می باشد. رنگی که به جای گرفتن انرژی از شما، ان را چندین برابر کند.

لوازم کلاسیک یا مدرن

در بسیاری از موارد هنگام انتخاب وسایل مورد نیاز جهیزیه دچار شک و تردید می شویم که کلاسیک بهتر است یا لوازم مدرن و لوکس. همه این موارد به فضای خالی و متراژ خانه تان بستگی دارد اگر فضای کمتری برای قرار دادن وسایلتان دارید پیشنهاد میکنیم از لوازم سبک مدرن استفاده کنید به دلیل اینکه لوازم کلاسیک فضای بیشتری را اشغال کرده و رفت و امد در خانه را برایتان مشکل می کند.

خرید جهیزیه
خرید جهیزیه

وسایل غیر قابل استفاده

برخی از وسایلی که در خرید جهیزیه خریداری می شود ، لوازمی است که با نبود ان ها هیچگاه دچار مشکل نخواهید شد و تنها هزینه های اضافی بدنبال دارند. مثلا خرید فرش دستباف به غیر از هزینه بسیار زیاد چیز دیگری بدنبال ندارد یا خرید دو دست مبل که فقط باعث تنگ شدن فضای منزلتان می شود. پس میتوان به جای خرید لوازم بلااستفاده و غیر ضروری هزینه خود را برای خرید بقیه لوازم جهیزیه مورد استفاده قرار داد.

دکوراسیون مناسب

یکی از مواردی که باعث می شود لوازمی که برای جهیزیه خود خریداری کرده اید بسیار قابل توجه قرار گیرد چیدمان مناسب است. چیدمانی که همه چیز را به درستی در جای خود بگذاریم و از قرار دادن وسایل در مکان نامناسب خودداری کنیم مثلا مبلمان یا میز ناهارخوری را در جایی قرار دهیم که فضای کافی برای رفت و امد و تردد داشته باشیم یا تلویزیون را در جایی قرار دهیم که نور باعث جلوگیری از راحت دیده شدن تصاویر نشود.

خرید جهیزیه
خرید جهیزیه
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا