خرید اقساطی لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی آسان جهاز به منظور بهبود شرایط خرید مشتریان عزیز امکان خرید اقساطی لوازم خانگی را برای شما فراهم کرده است. در این صفحه به بررسی دقیق شرایط خرید اقساطی جهیزیه و لوازم خانگی و نحوه درخواست اعتبار میپردازیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی آسان جهاز را بررسی کنیم.

شماره تماس: 3500 303 0910 خانم رستمی

بدون ضامن

خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن

اصالت کالا

تضمین اصالت و کیفیت کالا ها

خرید سریع

خرید سریع و بدون صف طولانی

یکی از روش های خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه آنلاین آسان جهاز، استفاده از پلتفرم های اعتباری میباشد. فروشگاه آسان جهاز با مجموعه ای از سازمان ها و بانک ها به صورت ویژه همکاری میکند. در این روش شما میتوانید تا سقف 75 میلیون و اقساط 24 ماهه بدون ضامن داشته باشید. در ادامه توضیحات کامل تر و لینک درخواست اعتبار را مشاهده میکنید.

پلتفرم اقساطی ازکی وام

با همکاری آسان جهاز و ازکی وام شما می‌توانید بدون ضامنبه صورت غیرحضوری ،اعتبار خرید اقساطی کسب کنید و اقساط خود را نهایتا تا 18ماه تقسیم کرده و با استفاده از اعتبارتان از آسان جهاز خرید کنید.

مراحل خرید ازکی وام

1- ثبت نام: در سایت ازکی وام ثبت نام کنید و درخواست اعتبار دهید.

2- ارائه مدارک: اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک، نتیجه از طریق تماس و پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

3-تحویل مدارک: نسخه فیزیکی برخی از مدارک لازم است. در تهران و البرز نماینده ازکی وام مدارک را از شما تحویل می‌گیرد ولی در استان‌های دیگر آن‌ها را با پست ارسال می‌کنید.

4- دریافت اعتبار و خرید: پس از تکمیل فرایند، کیف پول شما در ازکی‌وام شارژ می‌شود و می‌توانید خرید اقساطی لوازم خانگی خود را نهایی کنید.

پلتفرم اقساطی بالون

طی همکاری آسان جهاز با پلتفرم بالون، در کوتاه‌ترین زمان، از هر جا و به‌سادگی اعتبار دریافت کنید. در این روش اعتبار شما بدون پیش پرداخت و بدون نیاز به ضامن میباشد. بالون تنها با دریافت چک صیادی اعتبار شما را تائید میکند.

مراحل خرید بالون

1- ثبت نام: در سایت بالون ثبت نام کنید و میزان اعتبار مورد نظر خود را وارد نمایید.

2- احراز هویت و اعتبارسنجی: اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک را انجام دهید. نتیجه از طریق تماس و پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

3-بارگذاری چک: نتصویر چک خود را بارگذاری کرده و ثبت صیاد را انجام دهید.

4- دریافت اعتبار و خرید: پس از تکمیل فرایند، کیف پول شما در بالون شارژ می‌شود و می‌توانید خرید اقساطی لوازم خانگی خود را نهایی کنید.

پلتفرم اقساطی نسیبا

می‌توانید بدون دردسرهای معمول و صرف وقت و هزینه‌ی زیاد برای دریافت وام، تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانک ملت را از طریق نسیبا دریافت کرده و به راحتی از فروشگاه‌ اینترنتی آسان جهاز خرید کنید. این تسهیلات با نرخ ۲۳٪ بانکی و بازپرداخت ۲۴ ماهه خواهد بود.

مراحل خرید نسیبا

لیزینگ خرید اقساطی لوازم خانگی

علاوه بر روش های ذکر شده؛ آسان جهاز با لیزینگ اعتباری، امکان خرید اقساطی 6 ماهه بدون ضامن را برای برخی از پرفروش ترین کالاها فراهم کرده است. در این روش به دور از مشکلات بانکی و یا صف طولانی پلتفرم های آنلاین، میتوانید کالا مورد نظرتان را به صورت اقساطی خرید کنید. اعتبارسنجی شما در این روش با ارائه تصویر کارت ملی و چک صیادی و استعلام سنجی از سامانه آیس صورت میگیرد.

مراحل خرید توسط لیزینگ آسان جهاز

1- استعلام خرید: ابتدا جهت اطمینان از اینکه کالای مد نظر شما شامل این طرح میشود، با کارشناسان سایت تماس بگیرید.

2- ارائه مدارک: تصویر کارت ملی و چک صیادی و استعلام حساب خود (از سامانه آیس)  را برای کارشناسان ما ارسال کنید.

3-تایید اعتبارسنجی: پس از تایید اعتبار با پرداخت یک سوم مبلغ فاکتور و ارسال چک ها به آدرس آسان جهاز، خرید اقساطی لوازم خانگی خود را نهایی میکنید.

4- تحویل کالا: سفارش شما در کوتاه ترین زمان به آدرس شما ارسال میشود.

وام 100 میلیونی گروه انتخاب

وام 100 میلیونی مادایران

خرید اقساطی ویژه خانه کارگر

خرید اقساطی جهیزیه عروس

جهیزیه یکی از سنت‌ های ایرانی است و در طی سالیان نه‌ تنها اهمیت خود را از دست نداده و هنوز هم مانند گذشته به آن اهمیت زیادی داده می‌شود. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند در آغاز زندگی زناشویی همه چیز را به شکلی مرتب و با همخوانی نسبت به یکدیگر تهیه کنند تا ترکیب دلخواهشان را در خانه‌ی خود داشته باشند. شما در  آسان جهاز می‌توانید انواع و اقسام ست جهیزیه عروس را ببینید و با کمک فیلترهای مختلف سایت انتخاب را برای خود آسان کنید. علاوه بر این با امکان خرید اقساطی جهیزیه از فروشگاه اینترنتی آسان جهاز، این فرآیند را برای شما آسان تر کرده ایم. برای مشاهده ست های جهیزیه و به صفحه خرید جهیزیه مراجعه کنید.

شرایط خرید اقساطی محصولات مادایران

یکی از مطرح ترین شرکت های لوازم خانگی در ایران، مجموعه مادایران با برند ایکس ویژن میباشد. طی همکاری آسان جهاز با این شرکت امکان خرید اقساطی تمامی محصولات مادایران به صورت اقساط 18 ماهه تا سقف 100 میلیون تومان فراهم شده است. در این روش امکان دریافت اعتبار با چک یا سفته و افتتاح حساب در بانک مهر ایران وجود دارد. دریافت اعتبار برای خرید اقساطی لوازم خانگی مادایران بدون نیاز به پیش پرداخت و بدون نیاز به سپرده گذاری میباشد. در ضمن، بعد از خرید اقساطی کالا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

وام 100 میلیونی خرید محصولات اسنوا

در نظر گرفتن رفاه حال مردم و اندیشیدن تدابیری برای افزایش قدرت خرید آن‌ها از رسالت های آسان جهاز به عنوان یک فروشگاه آنلاین معتبر با محصولات با کیفیت است، لذا برآن شدیم تا انواع شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی  اعم از وام و خرید چکی را برای افزایش توانایی خرید مصرف کننده در سطوح مختلف تحت عنوان طرح خرید اعتباری محصولات اسنوا (وام سنوا) فراهم کنیم

خرید اقساطی لوازم خانگی از آسان جهار با وام اسنوا
خرید اقساطی لوازم خانگی از آسان جهار با وام اسنوا

خرید اقساطی جهیزیه ویژه اعضای خانه کارگر

دارندگان کارت عضویت خانه کارگر میتوانند از امکان خرید اقساطی لوازم خانگی و جهیزیه  در مجموعه آسان جهاز استفاده کنند. در این روش امکان خرید با اقساط 8 ماهه بدون پیش پرداخت و بدون ضامن، تنها بت ارائه چک، امکان خرید اقلام مورد نیاز میباشد. توجه فرماید که به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز امکان خرید برخی از برند های پر فروش با این روش را فراهم کرده ایم.

logo

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مرکز تماس آسان جهاز با شماره 33548078-021 یا 09103033500 و بخش مشاوره خرید تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول خرید اقساطی لوازم خانگی

خرید اقساطی از آسان جهاز محدودیت دارد؟

خیر. با توجه به اینکه روش های بسیار زیاد و متنوعی برای خرید اقساطی وجود داره، شما میتونید هر کالایی که در فروشگاه آسان جهاز مشاهده میکنید را به صورت اقساطی نیز خرید کنید.