راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

فوت و فن خرید یک “یخچال خوب ” برای جهیزیه

در زمان های گذشته برای خنک کردن مواد غذایی و نگهداری ان ها از یخدان های اهنی استفاده می شد و کارایی بسیار ساده و راحتی داشتند ولی اکنون با پیشرفت تکنولوژی سبک یخچال ها  تغییر کرده است و کارایی بیشتر و ظاهر زیباتری نسبت به یخدان های قدیمی دارند. با الکترونیکی شدن لوازم خانگی موردی که سختی ایجاد کرده است تفاوت در برندهای مختلف و کارایی هر کدام می باشد.اگر در حال خرید جهیزیه هستید حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

اگر به تازگی قصد خرید یک یخچال بسیار خوب با کارایی بالا را دارید ابتدا مطلب زیر را مطالعه کرده سپس اقدام به خرید کنید.

یخچال های امروزی با پیشرفت چشم گیری که داشتند دیگر تنها یک محفظه برای خنک کردن نیستند بلکه به لوازمی تبدیل شده اند که کاملا الکترونیکی بوده و پیچیدگی خاص خود را پیدا کرده اند و با ایجاد این شرایط خانواده ها دچار سردرگمی شده و دچار سختی هایی برای انتخاب خرید دارند. ولی باید دانست که با رعایت نکات ساده هم میتوان بهترین قابلیت و کارایی را در یخچالی که خریداری میکنید داشته باشید .

یخچال اسان جهاز
یخچال اسان جهاز

بودجه خودتان را مشخص کنید

یکی از دغدغه ها و چالش های اصلی که ذهن خریداران جهیزیه را درگیر کرده است بودجه ای است که می بایست برای خرید یک یخچال خوب و با کیفیت بالا در نظر گرفت . زمانیکه وارد بازار میشوید باید بدانید نهایت هزینه ای که میخواهید کنید چقدر است . البته با زیاد شدن انواع یخچال ها در بازار تفاوت  قیمت ها هم زیاد  شده است اما اگر قبل از خرید برنامه ریزی داشته باشید حتما میتوانید بهترین کیفیت با قیمتی که در نظر دارید را تهیه کنید. بنابراین عاقلانه ترین کار برای جلوگیری از سردرگمی این است که آخرین بودجه خود را قبل از ترک منزل مشخص کرده باشید.

به نیاز خانواده خوب فکر کنید

ممکن است به دلیل اینکه فضای محدودی برای قرار دادن یخچال با ابعاد خاصی دارید دچار محدودیت های خرید شوید اما اگر در انتخاب میخواهید ازادانه تصمیم بگیرید توجه کنید که هرچه ظرفیت بالاتر برود هم هزینه بیشتر خواهد داشت و هم هزینه برق بیشتری به دنبال خواهد داشت بنابراین باتوجه به نیاز خانواده تصمیم گیری کنید.

به طور کلی با توجه به محاسبات انجام شده باید دانست که برای یک خانواده دونفره یخچال 160 تا 200 لیتری مناسب است و به ازای هر نفر که افزوده میشود 20 لیتر اضافه خواهد شد. البته باید رفت و امدها و مهمانی های خود را نیز درنظر بگیرید و سپس انتخاب خود را انجام دهید. اگر رفت و امدهای زیادی دارید یخچالی با ظرفیت 220 لیتر برای شما مناسب است.

توجه ویژه به برچسب انرژی داشته باشید

 از نکاتی که حتما باید در نظر گرفت توجه کردن به برچسب مصرف انرژی یخچال است به دلیل اینکه وسیله ای است که بصورت همیشگی و 24 ساعته متصل به برق میباشد. از برچسبی که به حروف و نمودارهای مشخص شده بر روی درب متصل شده درمی یابیم وسیله ای که قصد خرید آن را داریم چقدر انرژی مصرف می کند و هرماه برای انرژی مصرف شده آنها چه میزان هزینه ای باید شود.

یخچال اسان جهاز
یخچال اسان جهاز

به خدمات پس از فروش و گارانتی توجه کنید

یکی از مزایایی که بسیار مهم در انتخاب یخچال  میباشد دارا بودن خدمات پس از فروش و گارانتی محصول خریداری شده است.هنگام خرید یخچال های دیجیتال باید به گارانتی قطعات الکترونیک آن نیز توجه داشته باشید و از خدمات پس از فروش برند مورد نظر تان کاملا مطمئن شوید.

امیدواریم با در نظر گرفتن کلیه نکات گفته شده بتوانید بهترین یخچال را برای جهیزیه خود تهیه کنید. به شرط اینکه دقت های لازم را کرده  و حتما بدانید فضایی که در اشپزخانه برای یخچال در نظر گرفته اید چقدر است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا