کلیه مطالب وبلاگ

فیلتر ماشین لباسشویی جهیزیه را چگونه تمیز کنم؟

لباسشویی از لوازمی است که امروزه در بسیاری از جهیزیه ها خریده می شود. استفاده از ماشین لباسشویی در هر خانه بستگی به تعداد افراد خانواده دارد. لباسشویی ها دارای فیلتر میباشند که می بایست در هر بار استفاده کردن  فیلتر ماشین لباسشویی  را حتما تمیز کنیم به دلیل اینکه پرزهای لباس درون ان جمع شده و در صورت تمیز نکردن باعث خرابی و کاهش کارایی ماشین لباسشویی میشود.

مراحل تمیز کردن فیلتر

برای تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی به نکات زیر توجه کرده و به ترتیب زیر عمل کنید:

1- در ابتدا باید توجه داشت که لباسشویی در حالت خاموش قرار گرفته باشد و کلا از برق کشیده شود به دلیل اینکه زمانیکه در حال کار کردن است اگر فیلتر را خارج کنید ابگرم بیرون میریزد.

2- در مرحله بعد ظرفی زیر محفظه قر ار داده و ظرف زاپاس هم در کنار خود داشته باشید چون ممکن است اب زیادی در ان باقی مانده باشد.

3- بوسیله یک کارت یا کلید درب فیلتر ماشین لباسشویی را بردارید و سپس یک طرف محفظه تخلیه اضطراری را دراورید.

ماشین لباسشویی اسان جهاز
ماشین لباسشویی اسان جهاز

4- اکنون ظرفی زیر درپوشی که برداشته اید بگذارید که اب بصورت کامل خارج شود.

5- سپس اب بصورت کامل که خالی شد نوبت به این میرسد که پیچ های درپوش تخلیه اضطراری را باز کنید. 

6- حال باید هرگونه اشغال و یا پرزی که باعث کثیف شدن فیلتر ماشین لباسشویی شده است را خارج کرده و ان را بشویید و از این موضوع اطمینان حاصل کنید که چیزی در پروانه باقی نمانده باشد.

ماشین لباسشویی اسان جهاز
ماشین لباسشویی اسان جهاز

7- تمیز کردن به پایان رسید اکنون فیلتر را در جای خود قرار دهید و پیچ های ان را ببندید و دقت کنید به درستی در جای خود قرار گرفته باشد زیرا در این صورت به خوبی کار نخواهد کرد.

8- در صورتیکه بعد از تمیز کردن ، از دستگاه استفاده و مشاهده کردید دچار نشتی شده است مطمئن باشید فیلتر را به خوبی در جای خود قرار نداده اید.

خریدماشین لباسشویی

با خرید ماشین لباسشویی های فیلتردار در جهیزیه خود کیفیت برتر را تجربه کنید و از جهیزیه ای که خریداری کرده اید هیچگاه پشیمان نشوید. فروشگاه اینترنتی اسان جهاز سعی داد با فروش بهترین برندها کار شما را اسان تر کرده تا بتوانید یک جهیزیه نمونه را خریداری کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا