شرایط و قوانین استفاده از خدمات آسان جهاز

ورود کاربران به وب‏‌سایت آسان جهاز هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط آسان جهاز به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آسان جهاز است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آسان جهاز از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آسان جهاز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آسان جهاز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

گارانتی:

کلیه محصولات آسان جهاز با گارانتی ارائه می شوند. مگر اینکه در صفحه محصول نام شرکت گارانتی کننده ذکر نشده باشد که در اینصورت محصول فاقد گارانتی است. کلیه امور مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش با شرکت گارانتی کننده است و آسان جهاز مسئولیتی در قبال آن ندارد. محصولات ارسالی همگی ضمانت صحت و سلامت فیزیکی دارند و تست شده تحویل مشتری می شوند. ضمنا هیچگونه محصول فیک یا تقلبی در فروشگاه آسان جهاز عرضه نمی شود و اگر یک محصول بدون گارانتی است دلیل بر فیک بودن آن نیست. مثلا محصولات سامسونگ دیگر با ضمانت سام سرویس عرضه نمی شوند چون به علت شرایط تحریم دیگر در ایران فعالیت ندارند. ولی همچنان محصولات اصل سامسونگ در ایران خرید و فروش می شوند و این محصولات با گارانتی های متفرقه به بازار عرضه شده اند. این شرکتها علاوه بر نصب کالا ، تامین قطعات یدکی محصول را نیز بر عهده دارند.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آسان جهاز اقدام کند. همچنین از آنجا که آسان جهاز یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط آسان جهاز از برندهای معتبر و واردکنندگان بزرگ خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با آسان جهاز همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌ واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.

– سفارش‌هایی که در سایت موجود باشند و قیمت داشته باشند،پس از ثبت سفارش ، حداقل 2 روز بعد در اصفهان و شهرستان‌های آن، ارسال خواهند شد.

مبلغ پیش پرداخت

سفارشاتی که دریافت می شوند (عموماً برای محصولات غیر برتینو) ، می بایست 10 الی 50 درصد مبلغ کالا بسته به نوع جنس، توسط مشتری به صورت نقد پرداخت شود تا سفارش تایید نهایی گردد.