راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

مقایسه جاروبرقی کیسه دار با جاروبرقی بدون کیسه

جاروبرقی از جمله لوازم برقی است که در حال حاضر در بیشتر خانه ها وجود دارد و در بسیاری از جهیزیه ها خریداری میشود. برای انکه خرید مناسبی داشته باشید باید معیار هایی را در نظر گرفته و بدانید برای برطرف کردن نیاز هایتان چه نوع ، برند و اندازه ای مناسب است. یکی از معیارهای مهم و ضروری در خرید جاروبرقی، کیسه دار بودن و یا عدم داشتن کیسه است. شما باید قبل از خرید اطلاعات را بدست اورید تا درهنگام خرید دچار مشکل نشوید.

مزایای جاروبرقی های کیسه دار

مجهز بودن به کیسه یکی از متداول ترین انواع جاروبرقی  است که کلیه خاکروبه ها و اشغال هایی که جمع اوری شده  در ان ذخیره میشود و باید بعد از هر بار پر شدن ان را تعویض و یا خالی نمود. از مزایای کیسه دار بودن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- جاروبرقی های کیسه ای معمولا بهداشتی بوده اند به دلیل اینکه دیگر با گرد و خاک سرو کار نداشته و کارتان راحت تر است. زمانیکه جاروبرقی دارای فیلتر باشد میبایست بعد از هر بار استفاده کردن به طور مستقیم و منظم فیلتر بهداشتی تمیز شود ولی در کیسه دارها با دور انداختن و تعویض کارتان راه می افتد. در ضمن داشتن کیسه برای افرادی که دچار آلرژی هستند ، بهتر است به دلیل اینکه کیسه بسته است و مانع برگشتن گرد و غبار به هوا می شود.

2- یکی دیگر از مزایای کیسه ای بودن دیر به دیر پر شدن کیسه می باشد این مزیت باعث میشود بتوانید نگهداری زیادی از کیسه بهداشتی جاروبرقی داشته باشید و مدت طولانی به ان رسیدگی نکرده و به راحتی استفاده نمایید.

جاروبرقی کیسه دار اسان جهاز
جاروبرقی کیسه دار اسان جهاز

مزایای جاروبرقی های بدون کیسه

جاروبرقی های بدون کیسه نسبت به کیسه دارها جدید تر هستند و استقبال زیادی از ان ها شده است که شاید دلیل این استقبال خسته شدن مصرف کنندگان از تعویض کیسه های بهداشتی است. مزایای بدون کیسه بودن عبارتند از :

1- از جمله مواردی که در بدون کیسه ها مورد توجه قرارگرفته است کمتر هزینه کردن به ازای تعویض فیلتر بهداشتی است. در این نوع اشغال ها و خاکروبه ها وارد فیلتر و مخزن مخصوص شده که باید بعد از هر بار استفاده حتما خالی شود.

2- معمولا در این نوع از فیلتر های شفاف استفاده میشود که بتوان براحتی پر یا خالی بودن فیلتر را تشخیص داد و اقدام به تخلیه کردن ان کرد و مهم تر این است که میتوان چیزهایی که بصورت ناخواسته مکیده شده اند را خارج نمود

3- مشکلی که در کیسه دارها ممکن است با ان مواجه شوید ضعیف شدن هنگام پر بودن کیسه است که در نوع فیلتر دار دیگر با این مشکل مواجه نخواهید شد.جاروبرقی بدون کیسه اسان جهاز

جاروبرقی بدون کیسه اسان جهاز

معایب جاروبرقی های بدون کیسه

 از معایب جاروبرقی های بدون کیسه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 در مقایسه با جاروبرقی های دارای کیسه نیازمند مراقبت های بیشتری هستند به دلیل اینکه فیلتر ان ها زودتر پر شده و مرتب باید تخلیه شوند و خالی نکردن، باعث عدم تمیز کردن محیط به صورت صحیح می شود . البته باید دانست نوع بدون کیسه گران تر بوده و نیاز به هزینه کردن بیشتری دارید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا