راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

راهنمای خرید تلویزیون برای جهیزیه عروس

امروزه تلویزیون مانند گوشی های تلفن همراه و کامپیوترها روز به روز با جذابیت بیشتری تولید میشود و شرکت های تولید کننده دیگر به فکر کیفیت تصویر به تنهایی نیستند بلکه سعی دارند با هوشمند نمودن ان ها وظایف کامپیوتر را هم انجام دهند. همین مورد باعث شده است پیچیدگی بسیار قابل توجهی دیده شود.  اکثر کاربران برای خرید ابتدا هزینه و سایز را در نظر میگیرند در صورتیکه فاکتور های دقت و کیفیت تصویر هم مهم است و باید توجه ویژه به ان داشته باشید.

تلویزیون اسان جهاز
تلویزیون اسان جهاز
  • چقدر می خواهید هزینه کنید؟

مهم ترین فاکتوری که باید در نظر گرفته شود مقدار هزینه ای است که قرار است برای خرید صورت بگیرد. ممکن است چندین بار برای خرید به بازار مراجعه کنید ولی اگر بدانید بودجه تان چقدر است نیازی به چندین بار مراجعه نیست و کارتان نیز راحت تر خواهد شد.

  • برند مورد علاقه‌ تان کدام است؟

سالانه برندهای زیادی اضافه میشود که هر کدام امکانات و قابلیت های اضافه تری در مدل های متنوع تلویزیون های خود ارائه میدهند اما نیاز هایی که دارید را باید در نظر بگیرید و با توجه به ان ها بین برندهای مختلف تصمیم گیری کنید. سامسونگ،سونی،ال جی و… همگی از سازندگان هستند ولی قابلیت هایی که برایتان مهم است را قبل از انتخاب برند باید در در نظر داشته باشید سپس اقدام به خرید کنید.

  • مناسب ترین سایز تلویزیون چقدر است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید توجه شود فضایی است که مخصوص تلویزیون قرار داده اید و با توجه به ان سایز تلویزیون را میبایست تعیین کنید. مثلا قرار دادن تلویزون 65 اینچی در خانه ای با متراژ 10 متر اصلا مناسب نبوده وتنها هزینه اضافی بدنبال دارد و حتی به چشمانتان نیز اسیب وارد میکند. اینکه قرار است در چند متری تلویزیون بنشینید، فاکتور خیلی مهمی هنگام انتخاب سایز تلویزیون است که حتما باید به ان دقت شود.

  • دقت تصویر چقدر برایتان اهمیت دارد؟

دقت تصویر یا همان رزولوشن به تعداد پیکسل های تولید کننده تصاویر گفته میشود که در شفافیت تصویر پخش شده تاثیر داشته و هرچه رزولوشن بالاتر برود کیفیت بالاتر میرود  در واقع با هم رابطه مستقیم دارند. دقت تصاویر تلویزیون ها با خطوط افقی نمایش داده می شود یعنی 720 یا 1080 خط افقی پیکسل در تصویر وجود دارد . امروزه تلویزیون ها افزایش کارایی بسیار بالایی داشته و رو به افزایش نیز هستند و باید سعی کنید براساس بودجه ای که دارید بیشترین رزولوشن را تهیه کنید. رزولوشن‌های Full HD 1080p و UHD 4K جدیدترین و بالاترین رزولوشن ارائه شده هستند.

تلویزیون اسان جهاز
تلویزیون اسان جهاز

اگر میخواهید برای جهیزیه خود تلویزیونی با کیفیت و کارایی بالا داشته باشید پیشنهاد میکنیم از فروشگاه اینترنتی اسان جهاز خریداری کنید به دلیل اینکه اسان جهاز بهترین مارک ها و برند ها را در نظر گرفته و در اختیار شما قرار میدهد. در حال حاضر تلویزیون از لوازمی است که در همه جهیزیه ها خریداری میشود ولی کیفیت و سایز مناسب با متراژ منزلتان است که مورد توجه بیشتری قرار میگیرد. امیدواریم با نکات گفته شده بتوانید بهترین را خریداری کرده و از جهیزیه خود لذت ببرید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا