راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

نکات کلیدی خرید جهیزیه

یکی از پرخرج ترین و مهم ترین مسائل شروع زندگی مشترک خرید جهیزیه است و تهیه لیست جهیزیه از مشکلاتی است که خانواده های ایرانی ان را این گونه تصور می کنند در صورتیکه اگر از مشاوره خرید جهیزیه استفاده کنید کارتان بسیار راحت تر میشود. خرید جهیزیه را با استفاده از لوازم برقی سنگین باید شروع کرد و از خرید لوازم بلا استفاده خودداری کرد . البته باید گفته شود هر کسی بسته به نیاز خود هر محصولات را در اندازه ها و قابلیت های مختلف تهیه می کند. که باید سعی کنید با تمامی محصولات یک دکوراسیون بسیار شیک در اشپزخانه و منزلتان درست کنید. برای اگاه شدن از نکات خرید جهیزیه با ما همراه شوید تا بهترین راهکارها را در اختیارتان قرار دهیم .

نکات مهم و کلیدی در انتخاب و خرید جهیزیه

  • برای انتخاب جهیزیه بلند مدت فکر کنید

با توجه به اینکه عمر مفید بیشتر لوازم خانگی بالای 10 سال است می بایست در زمان خرید جوانب زیادی را در نظر بگیرید. بهتر است یک لیست جهیزیه تهیه نمایید و در زمان خرید به نکاتی همچون میزان مصرف انرژی، خدمات پس از فروش، امکانات محصول، قیمت، حجم محصول و فضای مورد نیاز، طراحی و متناسب بودن با سلیقه خودتان توجه نمایید.

مشاوره خرید جهیزیه
مشاوره خرید جهیزیه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش را فراموش نکنید

محصولی که می‌خرید بیش از ۱۰ سال می تواند برای شما کار کند . پس اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش را دست‌کم نگیرید و هرگز خدمات پس از فروش را با قیمت کمتر کالای بدون گارانتی مقایسه نکنید زیرا در زمان استفاده از محصولات بدون گارانتی اگر دچار مشکل شوید هیچ راهی برای گارانتی ان ندارید. در نتیجه با ضرر های زیادی روبه رو می شوید.

  • فضای مناسب قرار گیری جهیزیه را در نظر بگیرید

قبل از خرید هر یک از لوازم جهیزیه فضایی را که اختصاص داده اید را در نظر بگیرید و ان را یکی از معیار های خریدجهیزیه تان قرار دهید به علت اینکه فضای قرارگیری باید مناسب باشد تا کارایی لازم را داشته باشید مثلا یخچال را هیچگاه نباید در کنار و نزدیکی اجاق گاز قرار داد به علت اینکه دما نامناسب ، باعث مختل شدن کار وسیله تان میشود.

  • قبل از خرید مشورت کنید

قبل از خرید و خریداری لوازم جهیزیه می بایست از کسانی که  در این زمینه مهارت دارند اطلاعاتی را کسب کنید و یا حتی می توانید برای اینکار از مشاوره خرید جهیزیه استفاده کنید که کمک بسیار زیادی به شما میکنند.

لیست جهیزیه
لیست جهیزیه
  • در خرید از پکیج های جهیزیه استفاده کنید

برای خرید جهیزیه می توانید از پکیج های تهیه شده استفاده نمایید اینکار باعث می شود هم در هزینه و هم در زمانتان صرفه جویی زیادی شود. پکیج جهیزیه شامل کلیه لوازم مهم و ضروری است که به ان احتیاج دارید در ضمن در زمان خرید پکیج جهیزیه می توانید خودتان هم در انتخاب لوازم موجود در پکیج نظر دهید .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا