پیام مدیر عامل آسان جهاز

آسان جهاز تلفیقی است از دانش، تخصص، تجربه، جهت ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان. ما بر این باوریم که توسعه ی آسان جهاز جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، تحقق نخواهد یافت. در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منافع استفاده کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده، نه یک شعار، بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.
تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی آسان جهاز که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه های مدیران آسان جهاز است.
در این میان آسان جهاز هم به عنوان یک بنگاه اقتصادی و با داشتن تجارب مفید، همواره تلاش نموده است گام هایی در جهت رشد و تعالی خود بردارد تا مجال تأمین رضایت حداکثری مشتریانش را داشته باشد.

ما به پشتوانه ۲۰ سال سابقه حضور در بازار سنتی لوازم خانگی و کسب تجربه در این صنعت، دقیقا می دانیم که شما مشتریان عزیز موقع خرید جهیزیه و لوازم خانگی مورد نیاز چقدر ممکنه سر در گم بشید و در این بازار که پر از برندهای مختلف اعم از تقلبی و اصل هستش، سر در گم بشید.

موضوع دیگه اینکه خیلی از شما شما عزیزان قطعاً بودجه محدود و مشخصی را برای خرید لوازم مورد نیازتون کنار گذاشتید  و قصدم دارید که بهترین جهیزیه را خریداری کنید. خصوصا در بازار پر نوسان که به خاطر شرایط ارز به وجود اومده می خواین سریعتر انتخابتون را بکنید و زود سفارشتون را دریافت کنید.

آرمان ما تهیه کالای اصلی و اوریجینال با قیمت مناسب و تحویل در کوتاه ترین مدت زمانه. این روزها کرونا و گرما یا سرما و ترافیک هم باعث میشه خیلی از مردم ترجیح بدهند سفارشاتشون را اینترنتی ارسال کنند. کافیه بعد از گذاشتن سفارش ، بقیه کار را به عهده ما بسپارید  و سفارشتون را طی چند روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

ما برای اینکه شما راحتی و اطمینان در خرید آنلاین را تجربه کنید، جمعی از بهترین متخصصان و استعدادها را دور هم جمع کرده ایم تا بتونند با تشکیل یه تیم قوی تجربه خرید دلنشینی را برای شما به ارمغان بیارند. قسمتی از این تیم  را شما  باهاشون مستقیم درگیر هستید مثل مشاوران تخصصی جهیزیه، و قسمتی هم پشت صحنه مشغول کار هستند مثل تیم لجستیک ، دیجیتال مارکتینگ و حسابداری.

ایجاد تجربه لذت بخش خرید اینترنتی برای شما از ارائه یک سایت زیبا و پر سرعت شروع میشه. بعدش به مطالب و محتوای خوب سایت میرسیم و بعد مشاوره های تلفنی و یا چت  آنلاین به صورت ۲۴ ساعته رایگان هستش که میتونه کمک حال شما باشه. در آخر هم تامین کالای اصل و تحویل سالمش درب منزل به همراه تست اون در حضور شماست. واقعاً همه این خدمات را در کشور کسی ارائه نمیکنه و ما برای اینکه متمایز باشیم و بهترین تجربه خرید را برای شما رقم بزنیم کل این خدمات را با هم ارائه میدیم.

مدیریت فروشگاه آسان جهاز

علیرضا غیور

دکمه بازگشت به بالا