راهنمای خرید جهیزیه

بهترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین یخچال فریزر ایرانی را می توان از روی برند های متفاوت آنها متوجه شد که در بازار جز پرفروش ترین برند ها می باشند یخچال فریزر ها جز اساسی ترین وسایل آشپزخانه می باشد چون با یکبار هزینه کردن تا مدتی طولانی از آن استفاده می کنید.

در ادامه به بررسی انواع برندها و مشخصات یخچال فریزر ها خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

انواع برند ها برای شناخت بهترین یخچال فریزر ایرانی

برای شناسایی یک یخچال فریزر با کارایی عالی و انتخاب بهترین یخچال فریزر ایرانی تمامی برند ها را مورد بررسی قرار دهید در ادامه به بررسی این برندها خواهیم پرداخت:

امرسان: این شرکت در سال 1366 در تولید فریزر تاسیس شد و با خط توليد اولين يخچال فريزر 16 فوت با طراحي جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌ برداري رسيد. اولین یخچال فریزر ایرانی با گرید مصرف انرژی A را تولید نماید و هم اکنون با تنوع در محصولات و گرید مصرف انرژی A+++, A++, A خود را با  تمامی سلایق  پوشش داده و گارانتی 36 ماهه محصولات را در دستور کار خود قرار دهد .راه اندازی خط تولید محصول هوشمند شرکت صنایع امرسان در سال ۱۳۹۷ به عنوان اولین تولید کننده لوازم خانگی هوشمند از افتخارات این مجموعه می باشد. یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 از بهترین تولیدات این شرکت است.

هیمالیا: شرکت هیمالیا بالغ بر 50 هزار متر مربع مساحت دارد و در دهه 50 تاسیس شده است هدف از بنیان گذاری این شرکت تولید محصولات جدید با بالاترین خدمات و کارایی پیشرفته است. دلیل به شهرت رسیدن این مجموعه به این شرح می باشد که:

• اقدام در جهت تولید یخچال و فریزرهای ایستاده خانگی

• کسب استانداردهای ملی ایران

• ایجاد و تجهیز آزمایشگاه های مدرن در جهت بالا بردن کیفیت

• توسعه و تجهیز فضای تولید و ایجاد زیر ساختهای لازم

• جذب افراد متخصص در عرصه تولید یخچال و فریزر

• ایجاد بسترهای لازم در زمینه توسعه خدمات پس از فروش

الکترواستیل: شرکت الکترواستیل از تولید کنندگان عالی ایرانی است. شرکت الکترواستیل دارای مجوز ها و اختراعات و… می باشد که این امتیاز ها به شرح ذیل اعلام می گردد:

– دارای اداره مستقل مهندسی و R&D با 60 (شصت) عضو دائم و فعال.
– دارای اختراعات بیشمار در زمینه تولید لوازم خانگی (همچنان که الکترواستیل سه اختراع جدید در 6 ماه گذشته به ثبت رسانده است.) 
– تنها دارنده مجوز آزمایشگاه اکرودیته صنعتی و خانگی در شرق کشور مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت آزمایش محصولات مختلف خانگی و صنعتی با 17 (هفده) ایستگاه مختلف.
– طراحی و تولید اواپراتور ها و کندانسور ها با به روزترین و جدیدترین نرم افزار ها و ماشین آلات در داخل شرکت الکترواستیل و توسط زیر مجموعه های شرکت الکترواستیل (حامی صنعت و نگین صنعت) تولید می شود.

ایستکول: شرکت تکران مبرد از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را با تولید یخچال های صنعتی در استان قم آغاز کرد و در ادامه طی دهه های ۷۰ و ۸۰ تولیدات خود را در زمینه یخچال و فریزرهای سایز کوچک توسعه داد.

در  سال ۱۳۸۷ اولین خط تولید آبسردکن دومنظوره در ایران را راه اندازی نمود. اینک در دهه پنجم فعالیت خود با بیش از ۴۰ سال تجربه گرانبها در عرصه تولید توانسته است با نام تجاری ایستکول در صدر بازار یخچال فریزر های سایز کوچک و آبسردکن های دو منظوره در  ایران قرار گیرد.

ایستکول همواره با شناخت مختصات بازار، نیاز بیش از ۶۰% از سهم بازار کالای گروه خود را با سبدکالایی متنوع و باکیفیت  پاسخ داده تا همه جا (اداری، تجاری، درمانی، رفاهی و خانگی) امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.

بهترین یخچال فریزر ایرانی

بررسی عوامل برای خرید بهترین یخچال ایرانی

بهتر است برای شناخت بهترین یخچال فریزر ایرانی به عواملی توجه مانند نوع یخچال فریزر، مصرف انرژی، قابلیت ها و ویژگی های آن می باشد

یخچال فریزر دو قلو این نوع یخچال فریزر به صورت جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند

یخچال های تک درب این نوع مدل یخچال از قدیمی ترین مدل ها می باشند که از گذشته تا به حال در خانه ها وجئود دارند و این به دلیل فضای کمی که اشغال می کنند می باشد.

یخچال های بالا پایین همانگونه که از اسم این نوع یخچال ها مشخص می باشد در قسمت بالا فضای یخچال و در قسمت پایین فریزر قرار داد.

یخچال ساید بای ساید امروزه سری جدیدی از طراحی یخچال فریزر روانه بازار شده است که به آنها ساید بای ساید می گویند و جای یخچال های قدیمی را پر کرده اند برخلاف مدل های دوتایی، این یخچال و فریزرها فضای یکسانی برای یخچال و فریزر ندارند و نیازی به داشتن مقدار یکسان از هر دو دستگاه ندارید.

امیدواریم تا به اینجا متوجه شده باشید که بهترین یخچال فریزر ایرانی جز کدام محصولات می باشند در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

9 عاملی که برای شناخت بهترین یخچال فریزر باید بدانید

برای این که بهترین یخچال فریزر ایرانی را داشته باشید عواملی وجود دارد که اتوجه به آن ها بسیار حائز اهمیت است

  • قیمت محصول: بودجه مهم ترین عامل در خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی می باشد و شما با توجه به میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید خرید خود را انجام خواهید داد پس از تعیین بودجه، بسیاری از مارک ها به طور خودکار از انتخاب شما خارج می شوند و انتخاب برای شما راحت تر خواهد بود.
  • اندازه یخچال فریزر: بسیاری از آشپزخلانه ها با دکور خاصی طراحی شده اند و یا گنجایش لازم را ندارند بنا بر این شما عزیزان مجبور می شوید یخچالی را انتخاب کنید که با فضای شما تناسب لازم را داشته باشد
  • قابلیت تنظیم رطوبت: یک یخچال خوب باید دارای فیلتر ضد بو باشد. این فیلتر بوی نامطبوع درون یخچال را از بین می برد. میوه ها و سبزیجات همچنین دارای بخشی است که می توانید رطوبت هوا را تنظیم کرده و فساد میوه ها و سبزیجات را به دلخواه کاهش دهید.
  • فضای یخچال و فریزر: توجه داشته باشید که میزان مصرفی که از یخچال فریزر احتیاج دارید چه مقدار است اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عادت به فریز کردن مواد غذایی دارید پس یخچال های دوقلو کاملا مناسب اساتفاده شما می باشد.
  • مصرف انرژی: بهترین یخچال فریزر ایرانی محصولی می باشد که از گرید A برخوردار باشد پس هنگام خرید حتما مصرزف انرژی یخچال توجه کنید.
  • عنصر برفک زدایی: از عوامل مهمی که بهترین یخچال فریزر ایرانی باید داشته باشد سیستم برفک زدایی آن است چون اگر این قابلیت را نداشته باشد تمامی محصولات غذایی شما خراب می شوند.
  • سیستم آبسردکن یا یخساز: این سیستم 2 نمونه دستی و اتوماتیک دارد. که هردو بسیار عالی می باشند و می توانید با متصل کردن آنها به آب شهری از این ویژگی استفاده کنید.
  • کنترل دما: یکی از مهم ترین قسمت هایی که بهترین یخچال فریزر ایرانی دارد کنترل دما است. قسمت کنترل دما است که در مدلهای قدیمی طبقه بندی می شود. اما در سری های دیجیتال جدید، آنها صفحه ای دارند که دمای داخلی یخچال را نشان می دهد. وقتی فراموش کنید در یخچال یا فریزر را ببندید، به شما هشدار می دهد که درب باز مانده است. بیشتر آنها دارای صفحه لمسی برای کنترل دما هستند.
  • تنظیمات حالت holiday یا Eco: هنگامی که نمی خواهید از یخچال خود به مدت طولانی استفاده کنید، این بهترین حالت برای مصرف انرژی است به عنوان مثال، وقتی درب یخچال کمتر باز و بسته می شود به مسافرت بروید یا شب قبل از خواب در این وضعیت باشید زیرا مصرف برق کمتری دارد.

سخن پایانی

شما عزیزان می توانید بهترین یخچال فریزر ایرانی را همین حالا به راحتی از سایت آسان جهاز تهیه کنید این سایت بهترین برندها با قابلیت های عالی را دارد مشاوران ما در تمامی ساعات روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند. ممنونیم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا