راهنمای خرید جهیزیه

بهترین اجاق گاز ایرانی

بهترین اجاق گاز ایرانی را همین حالا با ما بشناسید!؟ اجاق گاز های ایرانی بر اساس قابلیت ها و برند هایی که دارند شناخته می شوند و بهتر است در حین انتخاب به خوبی به این 2 عامل توجه نمالیید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین اجاق گاز های ایرانی بپردازیم.

معرفی برند های بهترین اجاق گاز ایرانی

اجاق گاز جز اصلی ترین وسایل موجود در آشپزخانه می باشد و حین انتخاب باید دقت بالایی داشته باشیم اگر از آن دسته افرادی هستید که به پخت کیک، شیرینی و..و علاقه دارید پس شما حتما باید گاز فردار تهیه کنید در ادامه به بررسی برند بهترین اجاق گاز ایرانی خواهیم پرداخت.

  • اجاق گاز سینجر: شرکت سینجر در سال 1371 با هدف ساخت محصولات گازی تاسیس شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان در بازارهای داخلی به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد. در سال ۱۳۸۶ آزمایشگاه های مکانیک و الکترونیک ( برودت ) از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه تایید صلاحیت دریافت و بعنوان آزمایشگاه مرجع و همکار موسسه استاندارد معرفی گردید.
  • اجاق گاز آلتون: شرکت تولیدی آلتون در سال 1386 با هدف تولید اجاق گاز های مبله، صفحه ای، فرتو کار و انواع هود های خانگی پا به عرصه تولید ملی گذاشت این شرکت از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و تجحیزات برای تولید محصولات خود استفاده کرده است تمامی محصولات این شرکت زیر نظر عالی ترین متخصصان و دقیق ترین واحد کنترل کیفی به بازار عرضه می گردد.
  • تاکنو گاز: شرکت تاکنو گاز در سال 1369 تا سیس و پا به عرصه ملی گذاته است طراحان این برند به وسیلهع جدیدترین دستگاه ها به تولید انواع اجاق می پردازد. شرکت تاکنو گاز از 3 اصل ماندگار پیروی می کند:
  • رعایت اصل ارگونومی: استفاده راحت از لوازم آشپزخانه و دسترسی مناسب به کابینت های دیواری و زمینی و حرکت آسان و بدون مانع در فضای آشپزخانه.
  • آرامش در قلب خانه: هرگز فراموش نشود که آشپزخانه در واقع همان قلب یک منزل است طراجی مدرن این فضا باعث ایجاد بالاترین آرامش است.
  • زیبایی کلاسیک: استفاده از بالاترین اصول استانداردهای جهانی طراحی سطح جدیدی از نوآوری را برای ما به ارمغان آورده است.
بهترین اجاق گاز ایرانی

معیار های انتخاب اجاق گاز

برای خرید بهترین اجاق گاز ایرانی بهتر است که به یکسری نکات مهم توجه کنید:

ترموکوپل: ترموکوپل از دو فلز غیر همجنس می باشد در صورتی که به دلایل مختلف اجاق گاز خاموش شود جریان ترمو الکتریکی قطع می شود و مسیر اصلی گاز بسته می شود این قابلیت ایمنی هر دستگاه گاز سوزی را بالا می برد و از خطر انفجار، آتش سوزی و.. جلوگیری می کند در مورد اجاق گازهایی که مجهز به ترموکوپل هستند باید گفت در صورت سر رفتن غذا و خاموش شدن شعله جریان گاز قطع می گردد و خطر انتشار گاز وجود ندارد.

فضای مناسب: اجاق گاز های مبله فضای بسیار زیادی از آشپزخانه شما را اشغال می کنند اگر از آن دسته افرادی هستید که آشپزخانه کوچکی دارید گاز های مبله مناسب شما نیستند و بهتر است که از گاز های رو میزی استفاده کنید چون نسبت به اجاق گازهای مبله فضای کمتری را می گیرند.

تعداد شعله ها: اکثرا گازهای 4 شعله و 5 شعله در بازار موجود می باشند که شما عزیزان با توجه به میزان و نوع استفاده خود می توانید خریداری کنید. توجه داشته باشید اجاق گازی که خریداری می کنید حداقل از یک شعله پلوپز برخوردار باشد.

بهترین اجاق گاز ایرانی

همچنین تمامی شبکه های آن از جنس چدن باشند تا به راحتی بتوانید آن ها را تمیز کنید همچنین از صفحه هایی که استیل هیتند خریداری کنید زیرا این نوع از اجاق ها ایزی کلین هستند و به هیچ عنوان لکه نمی گیرند.

فر: برای خرید بهترین اجاق گاز ایرانی بهتر است که مواردی را مد نظر داشته باشید طبقات تلسکوپی یکی از آن موارد است و باعث می شود تا در حین خارج کردن مواد غذایی آسیبی به دست شما وارد نشود همچنین جوجه گردان داشته باشد و چراغ فر تا هنگامی که درب فر بسته است بتوانید میزان پخت غذای خود را ببینید. یکی دیگر از موارد مهمی که در حین خرید باید به آن توجه داشته باشید زمان سنج است.

در کل فر ها به 3 دسته برقی، گازی و گاز و برقی تقسیم بندی می شوند البته گاز هاایی تولید شده اند که گازی و برقی را همزمان داشته باشند. داشتن گریل بالا از خصوصیات مهم یک فر می باشد که در برشته شدن مواد غذایی و تست کردن آن ها نقش مهمی دارد. 

فن کانوکشن: در هنگام خرید فر توکار چه برقی و چه برقی گازی با یکسری اصطلاح مواجه خواهید شد که یکی از آنها فن کانوکشن میباشد. که این بخش در دستگاه بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

در فر با ویژگی convection حرارت بیشتر شده و همچنین گرما در تمام نقاط فر به طور یکنواخت پخش می‌شود. یکی از مهم ترین ویژگی های فرها برقی جدید مجهز بودن به کانوکشن می باشد. این ویژگی کارایی این دستگاه را از مدل های قدیمی تر کاملا متمایز و خاص تر کرده است. کانوکشن یک قابلیت است که آشنایی با آن می تواند در طبخ بهتر انواع کیک و شیرینی  و مواد غذایی به شما کمک کند.

درب فر: یکی از قابلیت های ویژه ای که بسیاری از برند ها به خصوص برند آلتون در تولید محصولات خود مد نظر قراره داده است می باشد این ویژگی چند جداره بودن درب ها است که سبب می شود تا انرژی کمتری از گاز هدر برود تمیز کردن این نوع از درب ها بسیار راحت و آسان است زیرا به راحتی جدا می شوند

ظرفیت های فر: فرهای توکار دارای ظرفیت های مختلفی هستند که زمان انتخاب آن ها با توجه به این جمعیت خانواده و میزان استفاده از فر چقدر است، ظرفیت مناسب را انتخاب کنید:

  • ۲۵ لیتر
  • ۲۸ لیتر
  • ۴۰ لیتر
  • ۵۵ لیتر
  • ۶۵ لیتر
  • ۷۰ لیتر

مصرف انرژی: مصرف انرژی هر وسیله ای بسیار مهم است زیرا اگر محصولی که خریداری کرده اید گریدA نداشته باشد باعث مصرف بیشتر انرژی شده و این اصلا مناسب نیست.

سخن پایانی

تیم آسان جهاز در تلاش است تا بهترین محصولات و بهترین اجاق گاز ایرانی را در اختیار شما قرار دهد امیدوار هستیم که تا به اینجا تصمیم گرفته باشید که چه اجاقی مناسب کار شما است برای خرید و اطلاع از محصولات سایت آسان جهاز همین حالا کلیک کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا