راهنمای خرید جهیزیه

بهترین تلویزیون ایرانی

بهترین تلویزیون ایرانی چه برندی است؟ بهترین تلویزیون ایرانی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اینها سوالاتی هستند که شما عزیزان همواره از کارشناسان ما می پرسید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین تلویزیون ایرانی بپردازیم.

بهترین برند برای خرید تلوزیون چیست؟

برند های بسیار زیادی در بازار هستند که ممکن است شما را در خرید تلوزیون سردرگم کنند البته شما باید برای خرید تلویزیون به میزان بودجه خود نیز توجه کنید در ادامه چند نوع از بهترین برند ها برای خرید بهترین تلویزیون ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد

ایکس ویژن: خانواده ایکس ویژن از شروع مسیر خود در سال 1385 بر آن بود که جایگاهی قابل اعتماد در میان کاربران پیدا کند و تبدیل به رقیبی برای برندهای بین‌المللی در ایران شود.

کیفیت بالای این محصولات و همچنین وجود گارانتی مادیران به عنوان پشتوانه این برند، از ابتدای مسیر بر اعتبار این برند نوپا می‌افزود و تلاش و خدمات روزافزون باعث شد پس از مدتی این برند تبدیل به سومین برند بازار ایران شود.

سام الکترونیک: هلدینگ سام یک گروه صنعتی بزرگ در زمینه تولید، توزیع و خدمات پس از فروش لوازم خانگی است که با قدمتی نزدیک به سه دهه فعالیت در این عرصه، نام آشنای سبد محصولات لوازم خانگی در خانه ایرانیان است.

این گروه متشکل از شرکت های سام الکترونیک، تکوین الکترونیک و ایماژفوم در زمینه تولید لوازم خانگی، شرکت سام سرویس در بخش خدمات پس از فروش و شرکت های سام پخش و حافظ پخش در زمینه توزیع محصولات این صنعت است . سام با سرمایه گذاری مستقیم ایرانی و با رویکرد انتقال تکنولوژی روز دنیا در عرصه صنایع مذکور، ارتقاء عمق ساخت داخل، اشتغالزایی برای  مهندسان ایرانی و همچنین تامین نیاز بازار کشور از واردات مستقیم، پا به عرصه تولید داخلی گذاشت.

دوو: برند دوو فراتر از سیاست های سازمانی، خلق تجربه زندگی شاد برای ایرانیان است. در این مسیر ما مسیر طراحی و تولید محصولات را به عنوان راهی در رسیدن به اهداف خود قرار داده ایم و یقین داریم تکنولوژی راهکاری نوین برای حفظ اصالت ایرانی یعنی زندگی آرام در کنار خانواده است. در این مسیر دوو وقار و پرستیژ ایرانیان را مد نظر خود قرار داده است.

اسنوا: برند اسنوا متعلق به یک کمپانی ایرانی است که سابقه درخشانی در تولید و عرضه لوازم صوتی و تصویری داشته و یک از انواع بهترین تلویزیون مونتاژ ایران به شمار می آید. تلویزیون اسنوا از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است و با مجهز بودن به فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا، تصویر را خوش رنگ، درخشان و با کیفیت فوق العاده ای پخش می کند و کیفیت تلویزیون اسنوا در بعد نمایش تصاویر، عالی و مورد قبول است. اسنوا یکی از بهترین تلویزیون ایرانی است.

بهترین تلویزیون ایرانی
بهترین تلویزیون ایرانی

ویژگی های مهم برای خرید بهترین تلویزیون ایرانی

با توجه به این که تلویزیون های امروزه از قابلیت های بسیار ویژه و جالبی برخوردار هستند بهتر است که راجب هر کدام از آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. تیم آسان جهاز به کمک شما می آید تا بهترین تلویزیون ایرانی را انتخاب کنید.

  • تلویزیون LED ،LCD و OLED: نمونه تلویزیون های LCD از نسخه های قدیمی موجود در بازار هستند که حالتی مستطیلی و تخت دارند و بدون هیچ کیفیت خاصی هستند.

تلویزیون های LED در مقابل تلویزیون های LCD هستند زیرا عمر طولانی تری دارند و زاویه دید آن ها خیلی بهتر است البته این نوع تلویزیون از مصرف انرژی کمتری برخوردار هستند.

تلویزیون های OLED ویژگی های مهمی دارند که می توان به سبکی، کیفیت تصویر بالا، و وجود تصاویر سه بعدی اشاره کرد در این مدل برخلاف مدل‌های LED و LCD، برای تشکیل و ایجاد تصویر، به نور پس‌زمینه نیازی نیست و هر پیکسل به‌شکل جداگانه نور موردنیاز را برای نمایش تصویر تولید می‌کنند.

  • رزولوشن تصویر: ابتدا بهتر است که با مفهوم رزولوشن آشنا شویم هر صفحه نمایشگر از تعداد بسیار ریزی پیکسل تشکیل شده‌است.

رزولوشن به تعداد پیکسل هایی گفته می شود که به طور افقی و عمودی نمایش داده می شود که این مقدار هر چه بالاتر باشد کیفیت تلویزیون بهتر خواهد بود این رزولوشن به 3 عامل بستگی دارد: 1 ابعاد تلویزیون 2 فاصله شما از تلویزیون 3 کیفیت تصویری که پخش می شود.

  • کیفیت تصویر تلویزیون: اگر می خواهید بهترین تلویزیون ایرانی را داشته باشید باید بدانید که کیفیت تلویزیون به چهار دسته تقسیم می شود و عبارتند از:

کیفیت تصویر SD: برای داشتن بهترین تلوزیون ایرانی حتما به کیفیت آن توجه داشته باشید. کیفیت تلویزیون های SD اغلب 480 است.

کیفیت تصویر HD:ین کیفیت به تلویزیون‌های دیجیتالی بر می‌گردد که کیفیت تصویر در آنها 4 برابر تلوزیون‌های معمولی است. تصاویر تلوزیون‌های HD شفافیت بالا و قدرت نمایش رنگ بسیار خوبی دارند. رزولوشن تصویر در آن‌ها 720*1280 پیکسل است

کیفیت تصویر FULL HD:  به این فرمت 1080 نیز گفته می‌شود که در کل نشان‌دهنده حداکثر پیکسل‌های تصویر در حالت عمودی است

کیفیت تصویر 4K و Ultra HD: زمانی که صحبت از کیفیت صفحه نمایش 4K می‌شود، یعنی بالاترین وضوح! تلویزیون‌های 4K از تلویزیون‌های FULL HD وضوح بیشتری دارند. وضوح تصاویر این تلویزیون تقریبا 4 برابر رزولوشن 1080 پیکسل است. در این تلویزیون‌ها جزییات بیشتری به نمایش در می‌آیند.

  • دالبی صوت: وقتی صحبت از سیستم صوتی دالبی به میان می آید ذهن همه کاربران را به خود مشغول می کند سیستم صوتی dolby در هنگام ضبط تمامی صدا‌ها را افزایش می‌دهد و در هنگام پخش همان صدا‌ها را کاهش می‌دهد که موجب کم شدن نویز‌ها هم می‌شود و با فناوری‌های متعدد نویز‌ها را کاملاً از بین می‌برد.
  • تلوزیون های اسمارت: تلویزیون های اسمارت قابلیت های جالبی را در اختیار شما قرار می دهند و از مهم ترین آن ها اتصال گوشی همراه به تلویزیون است و امکان دسترسی به نصب انواع برنامه ها و بازی ها را به شما می دهد. همچنین می توانید تلوزیون هوشمند خود را به دستگاه Wi Fi وصل کنید.
  • اندروید: یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد برای تشخیص بهترین تلویزیون ایرانی اندروید آن است همانگونه که از اسم آن پیدا است، اندروید تی وی ( Android TV ) همان نرم افزار اندروید است. یکی از فواید بسیار مهم اندروید تی وی این است که تمامی برنامه ها و اپلیکیشن هایی که توسط برنامه نویسان برای موبایل هوشمند و تبلت شما نوشته شده، به خوبی و با همان کیفیت بر روی تلویزیون شما کار می کنند.
  • ریموت کنترل تلویزیون هوشمند: اکثر تلویزیون های اسمارت به ریموت کنترل هوشمند مجهز شده اند تا کارکرد راحت تری از تلویزیون را برایتان فراهم کنند. این ریموت ها با قابلیت های خاصی که دارند استفاده از برنامه ها و قابلیت های تلویزیون را راحت تر و با سرعت بالاتری انجام خواهند داد. ریموت کنترل جادویی تلویزیون اسمارت مانند یک موس طراحی شده است و عملکردی مشابه دارد، سرعت کار با این کنترل جادویی بیش از حالت معمول است و استفاده از قابلیت های هوشمند راحت تر و شیرین تر خواهد بود این نیز از دیگر قابلیت ها برای تشخیص بهترین تلویزیون ایرانی می باشد.

سخن پایانی

امیدواریم که تا به اینجا به خوبی به شما کاربران گرامی کمک کرده باشیم و در خرید بهترین تلویزیون ایرانی موثر باشیم. ما در مجموعه آسان جهاز بهترین برند ها برای خرید بهترین تلویزیون ایرانی را به شما عرضه میکنیم همچنین کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات شما هستند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا