راهنمای خرید جهیزیهکلیه مطالب وبلاگ

راهنمای خرید لوازم خانگی جهیزیه عروس

خرید لوازم خانگی جزو یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید جهیزیه است بدلیل اینکه شامل وسایلی می‌شوند که برای شروع هر زندگی مشترک لازم و ضروری می‌باشد. در این مطلب سعی داریم هر آنچه برای خرید لوازم خانگی با کیفیت را لازم دارید بیان کرده تا شما خواننده گرامی بتوانید خرید خود را آگاهانه انجام دهید.

نکات ضروری در خرید یخچال فریزر جهیزیه عروس

یخچال فریزر یکی از لوازم خانگی است که در زمان خرید جهیزیه لازم و ضروری می‌باشد و در خریدان باید دقت‌های لازم به عمل آید زیرا این وسیله را باید تا سال‌ها داشته باشید. این نکات کمک کرده تا با توجه به نیازتان خرید خود را انجام دهید.

1- قبل از خرید فضای قرارگیری یخچال فریزر را اندازه‌گیری کنید و اطمینان حاصل کنید که فضای خالی به‌ اندازه باز کردن درب یخچال دارید و با چیزی برخورد نمی‌کند.

2- بعد از اینکه مدت زمان گارانتی یخچال فریزرتان به پایان رسید هرسال آن را سرویس نمایید. این کار باعث افزایش عمر وسیله‌تان می‌شود.

3- به برچسب رده انرژی توجه ویژه نمایید. هرچه مصرف انرژی کمتری داشته باشد هزینه برق کمتر خواهد بود و از نظر اقتصادی هم به صرفه‌تر است.

4- باتوجه به مصرف خانواده‌های ایرانی می‌توان گفت هر خانواده 2 نفره ظرفیت یخچال دارای 160 تا 200 لیتر برایشان کافی است و برای هر نفر لازم است 20 لیتر حجم یخچال فریزر افزایش پیدا کند.

5- می‌توانید هنگام خرید یخچال فریزر از نوعی خریداری کنید که دارای آبسردکن باشد. این قابلیت باعث می‌شود برای هر بار آب خوردن درب یخچال باز نشود و همیشه دمای فضای درونی حفظ شود.

یخچال فریزر جهیزیه
یخچال فریزر جهیزیه

اجاق‌گاز مناسب جهیزیه عروس کدام است ؟

برای خرید اجاق‌گاز لازم است به نکات زیر توجه کنید به دلیل اینکه تنوع اجاق گازها زیاد می‌باشد و باید آن چیزی را انتخاب کنید که به کارتان بیاید.

1- هنگام انتخاب اجاق گاز عرض آن را حتماً در نظر بگیرید. اجاق گازها در عرض‌های 50-60 و 90 تولید می‌شوند که دقت به این مسئله بسیار مهم و ضروری می‌باشد.

2- برای نصب اجاق گاز حتماً توسط نماینده شرکت اقدام نمایید تا اجاق گازتان از شرایط گارانتی بهره‌مند باشد.

3- درصورتی‌که شاغل هستید یا بیرون از خانه زیاد می‌روید از اجاق گاز نوع تایمردار استفاده نمایید.

اجاق گاز جهیزیه
اجاق گاز جهیزیه

برای جهیزیه عروس چه ماشین لباسشویی بخرم ؟

ماشین لباسشویی از لوازمی است که امروزه در بسیاری از خانه‌ها دیده شده و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند که برای خریدان لازم است به نکات زیر توجه کنید:

1- اولین نکته که در زمان خرید بسیار مهم است ظرفیت ماشین لباسشویی بوده که باید متناسب با تعداد افراد خانواده خریداری شود. و برای شروع یک زندگی مشترک ظرفیت 5 کیلو هم کافی است.

2- قبل از خرید فضای قرارگیری لباسشویی را حتماً در نظر بگیرید. برای نصب و اتصال دستگاه نیاز به شیرهای ورودی خروجی آب‌ دارید پس فضا را در نظر گرفته و بر اساس آن خرید کنید.

3- زمان خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش توجه ویژه نمایید تا در صورت ایجاد و وقوع هرگونه مشکل دچار مشکل نشوید.

ماشین لباسشویی جهیزیه
ماشین لباسشویی جهیزیه
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا