راهنمای خرید جهیزیه

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی کدام است؟ سوالی که این روزها ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده است در ادامه با آسان جهاز همراه باشد تا به بررسی این محصول بپردازیم.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی از نظر برند

ماشین لباسشویی جز آن دسته وسایلی می باشد که وجود آن در خانه ضروری می باشد ماشین لباسشویی از آن وسایلی‌ست که سال‌ها در خانه جا خوش می‌کند و قرار نیست سالانه آن را عوض کنید. گذشتگان ما هیچ وقت به این فکر نمیکردند که نوه هایشان به این راحتی لبالس های خود را تمیز کنند  وقتی که در سرما و گرما، کوه لباس‌ را با دست مشت می‌زدند و می‌شستند

برای خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی ابتدا باید بودجه خود را تعیین کنید که چه میزان هزینه خواهید کرد و بعد به بررسی برندها بپردازید در ادامه به بررسی بهترین ماشین لباسشویی از نظر برندهای موجود در بازار خواهیم پرداخت:

پاکشوما: شرکت پاکشوما در سال 1354 تاسیس شده است و حدودا 46 سال در تولید لوازم خانگی فعالیت داشته این شرکت جز بزرگترین تولید کنندگان در صنعت لوازم خانگی است.

گروه پاکشوما با همکاری بزرگترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی دنیا از جمله هایر اروپا – ایتالیا (Haier Europe) که مشتمل بر برندهای کندی، هوور و زیرووات می باشد و همچنین کمپانی مایدیا (Midea) به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری- شوینده لوازم خانگی دنیا طبق ارزیابی موسسه فورچن گلوبال (Fortune Global) در سال 2017، محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می نماید.

دوو: داستان دوو در ایران، روایتگر خلق بینشی بر پایه اصالت ایرانی با تکیه بر تکنولوژی کره است. عبارت خلق، فراتر از طراحی و تولید صرف محصول، دغدغه مند زندگی با آرامش است. پایبندی به سیاست های انسانی و درک نیاز مخاطب مهم ترین رسالتی است که در این سازمان دنبال می کنند. لوازم خانگی دوو نه یک محصول، بلکه خردورزی زندگی شاد است که به دنبال سال های موفقیت این برند در کره، حالا در ایران و متناسب با فرهنگ ایرانی قابل درک است.

ایکس ویژن:شروع به کار و داستان شکل‌گیری هر برند از روزهایی شروع می‌شود که جرقه یک ایده، تبدیل به اقدامی موثر شده و تلاش مستمر باعث پیشرفت آن برند در گذر زمان می‌شود. بیش از 15 سال پیش، ایکس ویژن با جرقه‌ای از ایده تولید محصولات با کیفیت ایرانی، راه خود را آغاز کرده و امروز تبدیل به خانواده بزرگی با سبر کالاهای متعدد شد که با جلب اعتماد شما همراهان، به زیر سقف و خانۀ شما قدم گذاشت.

ایکس ویژن به پشتوانه سال‌ها تجربه و فعالیت حرفه‌ای مجموعۀ مادیران، مسیر خود را در جهت پیشرفت و ارتقای کیفیت محصولات خود ادامه داده و امروز به یکی از گزینه‌های مورد اعتماد مردم در زمینه لوازم صوتی و تصویری و خانگی تبدیل شده است

اسنوا: «ارکان ساختار نوین ایرانیان» عبارت طولانی اما مهم و ما به طور مخفف صداش می‌زنیم اسنوا. اسنوا سیاره‌ایه که زمان در آن حرف اول را می زند. هرکدام از لوازم خانگی اسنوایی یک وظیفه‌ مهم دارد، اون هم این است که یک کاری کند شما بتانید از زمان مفیدتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. کارهای تکراری و خسته کننده را لوازم خونگی‌ اسنوا برایتان انجام می‌دهد تا شما بتوانید به کارهای مهم تان برسید.

امیدواریم تا به اینجا متوجه عالی ترین برند برای خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی شده باشید.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی
بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی با توجه به معیار

  • موتور BLDC: موتورهای BLDC از نوع اینورتر هستند. موتور های اینورتر توانایی تبدیل برق AC به DC را دارد به همین جهت مصرف و صدای خیلی کمی دارد. اگر به دنبال لباسشویی های فوق العاده بی صدایی هستید باید از این نوع لباسشویی بخرید. و مطمئن باشید جز اصلی ترین معیار ها برای خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی است.
  • برنامه های شست و شو: ماشین های لباسشویی برنامه های متفاوتی دارند که اصولا از 18 برنامه تا 21 می باشند. در ادامه تعدادی از معروف ترین و مفیدترین برنامه ها را نام می بریم:

برنامه شستشوی لباس‌های تیره (Dark Wash) در لباسشویی

برنامه شستشو ملحفه ، پتو و غیره (Duvet) در لباسشویی

برنامه شستشوی لباس های ترکیبی (Mix) در لباسشویی

برنامه شستشوی لباس‌های ظریف (Delicates) در لباسشویی

برنامه شستشوی شبانه (Night Wash) و لباس‌های نخی (Cotton) در لباسشویی

برنامه اقتصادی (Eco) و… این برنامهها در خهرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی تاثیر دارد.

  • ظرفیت: مقدار ظرفیت ماشین های لباسشویی عبارتند از:

6 کیلو گرمی، 7 کیلوگرمی، 8 و 9 کیلوگرمی، 12 کیلویی و… که با توجه به دو قلو بودن و یا اتومات بودن ماشین لباسشویی میزان استفاده از این کیلو ها متغیر است مثلا شما به هیچج عنوانی نباید در ماشین لباسشویی 6 تا 9 کیلویی پتو بشورید زیرا به موتور آن فشار زیادی وارد می شود.

  • سیستم دیلی تایم:

شروع تاخیری به این معنی است که شما می‌توانید انتخاب کنید که چه زمانی می‌خواهید ماشین لباسشویی شروع به شستن لباس‌های شما کند، مثلاً چند ساعت قبل از اینکه شما به خانه برگردید. به طریقی دیگر، برخی ماشین‌های لباسشویی عملکرد زمان پایان دارند که به شما اجازه می‌دهند زمانی که می‌خواهید برنامه تمام شود را انتخاب کنید.

  • دیگ الماسه:

دیگ ماشین لباسشویی در زمان شستشو با البسه تماس مستقیم دارد  نوع طراحی دیگ باید به گونه ای باشد که بیش از حد با البسه سایش نداشته باشد، زیرا این امر منجر به خوردگی الیاف لباس ها شده و آثار بدی بر روی آن ها می گذارد. از طرف دیگر، اگر سطح تماس بیش از حد کم باشد، این امر از حرکت درست لباس ها درون دیگ جلوگیری می کند و باعث می شود که شستشوی آنها به صورت نامناسب صورت پذیرد. در سیستم دیگ الماسه، منافذ دیگ به نوعی طراحی شده اند که در ضمن بیشتر شدن قدرت چنگ زنی ماشین لباسشویی به البسه، سطح تماس لباس ها با دیگ نیز کاهش یافته است

  • تعداد دور موتور:

منظور از دور موتور ماشین لباسشویی میزانی است که هنگام خشک کردن لباس استفاده می شود که تا 1400دور است و بالاترین آن ها می باشد.

  • مصرف انرژی:

میزان مصرف انرژی که یک وسیله دارد جز یکی از مهم ترین معیار ها می باشد که باید به آن دقت شود بیشترین برندهای ایرانی از گرید A برخوردار هستند که تا حد زیادی خیال شما را از بابت قبض برقتان راحت می کند.

سخن پایانی

تیم آسان جهاز دائما در تلاش بوده است تا بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را به شما عزیزان معرفی و عرضه کند تا از بهترین خدمات بهره مند شوید شما می توانید برای خرید محصولاتی همچون پاکشوما، دوو و… همین حالا از طریق این سایت اقدام فرمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا